Så ja!
Bra skott fint
Simon är het idag.
Det var ett icke-skott som behövdes
Nej, det har jag aldrig sagt heller.
Jag sa att det är för tidigt att bedöma honom och att han spelat bra i dag. Över tid så vinner vi dock inte med målvakter under 90%. Även om offensiven är bättre än den är nu. Men det är den ju inte.
LHC lär väl skvätta in på 3 och 4-1 innan matchen är slut.
Nubben har lyckats spendera topp 3 budget och detta är resultatet.
Det är rakt av pinsamt att vi anställt honom och låter honom förstöra hela våran förening.
Hult och Nubben tack verkligen tack för allt…
Tedenby
Brännström
Forsberg
Kaski
Säpp
Ortio
Brattström
Stakkestad
Samtliga ska bli av med kontraktet.
Pelle G och Davidsson ska ut ur båset.
Nubben bör bannlysas från Jönköpings län, om inte Sverige över lag.
Denna förlust är en riktig laginsats. Dichow gör vad han kan. Tyvärr gör alla andra det också.
Sämre än säsongen och truppen 20/21. Den säsongen går för övrigt igen den här säsongen.
Som att man begravde 20/21 på jyrtjyrkogården och nu har den återuppstått.
Känner ett större hot från inlagd jalapeño, om jag ska vara ärlig.
Sportcheferi verkar vara ett svårt jobb
Ett annat scenario. Med fyra minuter kvar på klockan tycker Kaski det är värt att ge sig på en chanspass från egen zon.
Ärligt talat tycker jag vi gör en riktigt bra match mot ett formstarkt LHC på bortaplan. Även om resultatet svider nått enormt.
Kämpa HV!!!
Växjö är nog intresserade. Martinsson ser ut att bli matchvinnare idag, förmodligen den spelare som är bäst i förhållande till lönekuvertet från HV71.
Ja det är ju ingen högoddsare.
Vi har inga matchvinnare i detta laget alls.
Det är bara 2 och 3 poängare som räknas finns inget i spelet man kan ta med sig vid förlust man måste vinna för att ändra formkurvan.
Låter bra, vi kan byta halva truppenm mot halva deras, kan inte bli värre.
Foppa ser ut som om han förstått vartåt det barkar i hans HV karriär. Helt obegriplig förlängning på alla sätt. Ser helt knäckt ut.
LHC är verkligen osympatiska på alla sätt och vis. Sitter en fjant och viftar med en flagga hela tiden när spelet är nere i den zonen för att störa TV tittarna.
Sen en annnan fjant som då och då ställer sig upp framför TV kameran och gör tecken. Bebisfasoner.
Riktiga fjantar i den staden och speciellt bland de plastade LHC fansen.
Sjukt att de gått om oss senaste åren och nu är före oss på alla plan. Irriterande på alla sätt. Lyckats skicka på lättlurade Nubben både Åkerman och Monten.