Omgång 27: Växjö Lakers - HV71

5-1.
Njut nu kära hvfans, 15 minuter av transport innan matchen är slut.
Det hav vi inte varit bortskämda med tidigare. Gott HV!

God kväll…

fan vad det skall lipas av lökers fans om “orättvisa” och “bästa laget förlorade”… jag njuter :smiley:

varför inte 2-siffrigt idag?

Kom igen, bara 4 kvar :smiley:

1-6

Att döma straff där är ju ett totalt skämt. Bara att tacka och ta emot. Annars har domarinsatsen varit riktigt bra idag. Släpper mycket. Låter spelet gå.

Å där satt sexan! Gött! Kan vi städa upp målskillnaden lite nu om Växjö Kommun-hockey klappar ihop kanske?

// JV

Det är så enkelt!

Myser rätt bra nu!

Ankan upphöjer WK till bäst i SHL.

Vad hade chips-arto sagt? “flyt”?

Säger som Big Joe: Got my cock out and stroking it! Vilken jävla match!

Till och med Mackan måste väl ha + idag?

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

RIKTIGT bra match idag och Wesslau blir ju bara bättre och bättre ny målvaktstränare?

Hahahaa!

// JV

Jahaja, en så jävla match, men var är alla forumdeltagare? Är alla i Växjö? Bra isåfall, bättre där än här, de i hallen hördes!!! Cred till er där nere!!!

Maximal utdelning och det känns så himla underbart efter denna vinst. Tack HV71! :slight_smile:

Fantastiskt match där tre av fyra kedjor producerar. Såååå jävla gött!

Brithén ska verkligen ha fortsatt förtroende med 3p ikväll!

Tänkte inför matchen “nu kommer hv göra en platt match igen för det är inte ett “coolt” lag man möter” kombinerat med en tuff match igår
Och jag fick rätt, Hv spelar faktiskt ganska dåligt mestadels av matchen förutom några framförallt Wesslau fyfaaaan va bra han va idag alltså. Nu gnäller jag fast vi fick 3 poäng men tror ingen handen på hjärtat kan säga att siffrorna spelar matchen, dock så är det JÄVLIGT gött att det är så här nu me tanke på att vi i många matcher haft 20 klockrena målchanser som inte blir mål så ne jag ska inte gnälla mer, det som gör mig absolut gladast med denna matchen är att detta va van raka motsattsen till Hv, vi kämpade som mest i tredje perioden när vi hade en STOR målledning, det ser man ALDRIG Hv göra annars och det lovar gott för framtiden tycker jag, anfall är bästa försvar
amen

Finns ingen bättre spelare än WK just nu i SHL.

HOPPA HÖGER
HOPPA VÄNSTER
HOPPA HÖGER
HOPPA VÄNSTER
HOPPA FRAMÅT
HOPPA BAKÅT
HOPPA FRAMÅT
HOPPA BAKÅT

Härligt HV! Otroligt bra seger som är så viktig. Seger på bortaplan med stora siffror trots storförlust i skottstatistiken. Bra utdelning och bra målvaktsspel. Nu gick man om AIK och LHC i samma omgång samt att målskillnaden rättades till.

Nu visade dom vad dom är kapabla till. Nu kan man börja tro på klättring uppåt.

Härligt gubbar!