Nu känner vi igen Lassi
Den gick högt ja
KÖRT
Hög puck ja..
Skjut högt ba
Höga går om…
Vad sägs om att ge Lassi de största axelskydden som finns så han åtminstone täcker nån cm i den övre halvan av målet….
Keuken
Lassi för fan…![]()
Kört
fri sikt också..
Vad är det för jävla mållåt? Finns det något med Örebro som inte är totalt värdelöst?
Polin med förstaass också. Släkten är fan värst.
Nu rasar vi.
Första gången Örebro skjuter högt idag
Ja, å framför eget mål så tar han sin gubbe å skiter i allt annat.
(till skillnad från de som var inne på isen när målet kom nu…)
Som sagt…. Skjut högt på Lassi. 100 % målgaranti
Om höga puckar fortfarande vore farligt spel och avblåsning skulle Lehtinen vara bra.
Högt skott - fri sikt - mål.
Lassi Lehtinen.
Otroligt dålig mållåt också.
Som jag sa, ställ felix för fan