Omgång 29 (25/26): Örebro HK - HV71

Nu känner vi igen Lassi

Den gick högt ja

3 gillningar

KÖRT

Hög puck ja..

Skjut högt ba

Höga går om…

Vad sägs om att ge Lassi de största axelskydden som finns så han åtminstone täcker nån cm i den övre halvan av målet….

Keuken

Lassi för fan…:person_facepalming:

Kört

fri sikt också..

Vad är det för jävla mållåt? Finns det något med Örebro som inte är totalt värdelöst?

3 gillningar

Polin med förstaass också. Släkten är fan värst.

Nu rasar vi.

1 gillning

Första gången Örebro skjuter högt idag

1 gillning

Ja, å framför eget mål så tar han sin gubbe å skiter i allt annat.
(till skillnad från de som var inne på isen när målet kom nu…)

1 gillning

Som sagt…. Skjut högt på Lassi. 100 % målgaranti

1 gillning

Om höga puckar fortfarande vore farligt spel och avblåsning skulle Lehtinen vara bra.

Högt skott - fri sikt - mål.

Lassi Lehtinen.

5 gillningar

Otroligt dålig mållåt också.

Som jag sa, ställ felix för fan