Omgång 29: Färjestad - HV71

Ojojoj och där var det 3-2.

ALDRIG att HV vinner det här. Usel insats av så många spelare ikväll. Det är ju så man undrar vad som har hänt?! Spelare som Tedenby, Ridderwall, Patrik Carlsson är ju H E L T osynliga!

Karalahti må va seg ikväll men Berglund ska förpassas till läktaren resten av året,varit inne på samtliga mål,helt handlingsförlamad.

Har vi ens nån backtränare? Vem är det i så fall?

Är det inte Olausson som sköter det?

Ja helt obegripligt :exclamation:

När ska vi börja bänka folk som underpresterar match efter match efter match efter match efter match efter match efter match?? Bara lite fundersam. Berglund måste nog vara den sämsta värvningen på väldigt länge.

Ja då är det avsked på grått papper för honom då. Fast å andra sidan - you can´t make shit shine…

Fyfan vad besviken jag är på hv och hvs spel. Så extremt många spelare som underpresterar… Känns som att hv rasar. OCH jag är inte imponerad av Karalahti, så jävla långsam… SKIT :imp:

Varför har vi inte Salmela & Raiala kvar i HV

Fy fan… Usch fy o blä

Pinsamt. Riktigt jävla pinsamt att folk som Mattias Karlsson och Berglund fortfarande spelar.

Avgå alla,korthuset har rasat,att man inte ens kan tända till mot Fbk är oförlåtligt med detta laget HV har.

där var det god natt

Inte imponerad av Wesslau ikväll

Nu var det Pilut tror jag…

HV blir utspelade av FBK. Som ligger 10:a inför denna omgången. HV sjunker som en sten och man kan bara konstatera att det var tur att HV skaffade lite poäng i oktober för med det här spelet är det fråga om det ens blir slutspel om inget händer/vänder.

Nu är det dags för AJ att visa vad han går för. Leda i medgång är lätt, att leda i motgång något helt annat. Det är då det visar sig om man är gjord av rätt material eller inte.

Spelar kedjan med Teden-Ridderwall-Purre idag? Inte sett dom iaf, och satan i helvete vad onödiga utvisningar vi tar dessutom. 3 insläppta i BP idag, fan uselt. Herrejävlarns vad förbannad jag blir.

Karalahti före Salmela? Jomenvisst…

Tar salmela framför karalahti alla dar i veckan… Och fan vad jag saknar rajala.

Fy fan vad dåligt bp idag!!! Fan Wessman gör ju en bra match men ändå släpper vi fyra men vi skapar ju fan net ett skit! När man sett reprisen så ser det dock lite skumt ut om pucken gick rakt in. . . Men det är inte gustavs fel att vi förlorar. Men var är alla tongivande spelare, vi var ju med i två p men sen rasar ju hela laget ihop som ett korthus.

Han har blandat & gett Tabbar med kanonräddningar