Omgång 3 (25/26): HV71 - Brynäs IF

Nu tas det en timeout för att lista ut vem som inte har betalat notan från förra helgen på Twins.

5 gillningar

Inte så konstigt när vi har TRE centrar idag som helst skulle lira vingar.

snabb sten-sax-påse turnering

det är lite av liljanders filosofi. Han gjiorde samma sak i malmö

Verkar inte bli mål

Puckjäveln vill inte in

Man jagar mål och man tar in OSL och Brännan :joy:

8 gillningar

Brunäs fick in den

det går ju verkligen inte att sätta pucken i mål

Sådärja, nu är vi sist i tabellen ! job done

Ge oss lite burop nu!

4 gillningar

Silfverberg är bäst i SHL. Den här typen av spelare förtjänar alla hyllningar.

4 gillningar

Så ja, då ligger vi sist!
Grattis Le Fleur!

1 gillning

HV-spelarna kanske fortfarande räknar med att Brynäs ska släppa in 7?

Har någon kvar Nubben-banderollen? Kanske kan komma till användning igen med lite modifieringar bara

2 gillningar

Då går ju det åt båda håll.

Var det någon som sa att trender bryts mot HV? Haha fan jag dör va roligt.

1 gillning

Skämtar du?

Aja, Silfverberg ger åtminstone två poäng till HV-tippet. Tackar vi för.

1 gillning

Då ligger problemet hos dig. Bättra dig!