Nu tas det en timeout för att lista ut vem som inte har betalat notan från förra helgen på Twins.
Inte så konstigt när vi har TRE centrar idag som helst skulle lira vingar.
snabb sten-sax-påse turnering
det är lite av liljanders filosofi. Han gjiorde samma sak i malmö
Verkar inte bli mål
Puckjäveln vill inte in
Man jagar mål och man tar in OSL och Brännan ![]()
Brunäs fick in den
det går ju verkligen inte att sätta pucken i mål
Sådärja, nu är vi sist i tabellen ! job done
Ge oss lite burop nu!
Silfverberg är bäst i SHL. Den här typen av spelare förtjänar alla hyllningar.
Så ja, då ligger vi sist!
Grattis Le Fleur!
HV-spelarna kanske fortfarande räknar med att Brynäs ska släppa in 7?
Har någon kvar Nubben-banderollen? Kanske kan komma till användning igen med lite modifieringar bara
Då går ju det åt båda håll.
Var det någon som sa att trender bryts mot HV? Haha fan jag dör va roligt.
Skämtar du?
Aja, Silfverberg ger åtminstone två poäng till HV-tippet. Tackar vi för.
Då ligger problemet hos dig. Bättra dig!
