Omgång 3: HV71 - Frölunda HC

Jag fattar inte den kritik vissa för fram om att detta stjärngäng “går ut över” junisarna… helvete, det är ju tvärt om.

Fatta vilken nivå laget sätter för att få va med, det gäller fan att man får ihop alla sina ankor i en rad! Klarar man att ta sig in i line-upen så betyder det att man verkligen uppnått en hög nivå. Tror ni junisarna i Barcelona siktar på en nivå i klass med Husqvarna FF?

Om detta gör att vissa junisar inte ser HV som en möjlighet, ja då kanske de inte är så bra vi vill att de skall vara?

Då ska vi ju komma ihåg att det är jävligt enkelt för Wikegård att sitta men fait i hand! Att hv skulle ha Tedenby, Laine o Fiala i årets trupp (verkar dock inte helt klart med Fiala, utan att c-more killen sitter o chansar) fanns ju inte på kartan när stille värvade Melle…
Att vara efterklok är bland det enklaste som finns!!

gött med lite blandade uppställningar i PP.

CHRISTENSEEEEEEEEEEEN ffyyyyyyyyy fan!!! :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

UNDERSTYYYYYFTBART!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Fantastiskt att få se riktiga HV igen. Har saknat dem sedan 2011.

“laine har mer tacklingar än hela frölunda har”

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

KA-TJING!!

Jag har 4

TÖRNGREEEEEEEEEEEEEEn!!!

5-0

5 :smiley: :smiley: -0

Jag gråter nästan av glädje :smiley: :smiley:

Ridderwall har folk tvivlat på här på forumet… vad säger ni nu?

Dumt Nilsson :exclamation:

Men förståligt efter det påhoppet :exclamation:

man kan inte annat än älska inlevelsen hos marcus nilsson…

Helt rätt Nilson! Det där är gamla riktiga HV. Spelare som står upp för sina lagkamrater. Hjärtat utanpå!

Hoppas bara det gick bra för Tedenby.

Ganska korkat.

Helvete vad dumt Nilson…ta av hjälmen och kasta handskarna…ren idioti även om tacklingen upprör. Åk in och smäll på utan att kasta grejerna istället.

hellre att någon visar lite känslor… tar de bort tedenby genom skada så kan hv falla…

det såg onekligen ut som om teden skadade sig först…

Håller med Känslor Känslor Stå upp för LAGET :smiley: :smiley:

Det här kommer bil en rolig säsong :ugeek: :open_mouth: :astonished: :laughing:

gnäll… i NHL ger man sig fan inte på MVP utan reaktion

Ja så kom det iallafall Retroaktivt :smiley: