Omgång 30: HV71-Linköping

Det var precis det jag försökte få fram i mitt inlägg! Det är exakt så det är, man blir lite slarvigare på detaljerna när det går bra och nu gäller det att hitta tillbaka igen.

Att Hv:s uppspel skulle vara sönderläst tror jag inte ett skit på. Det är bara att det inte görs så bra som det gjort innan.

Jag läser med intresse, ibland med avsky, alla inlägg på detta forum. Min avsky avser framför allt alla korkade och nedvärderande skriverier om både spelare och ledare. Ibland får sig också sittplatspubliken sin beskärda del av kritiken.

Så därför till varför jag egentligen skriver idag: Var f-n är HVs klack och var är ståplatspubliken??? För varje match som går så blir det bara glesare och glesare på ståplats. Igår kunde åtminstone en tredjedel av publiken på ståplats sitta ner. DET tycker jag är fruktansvärt skämmigt och fruktansvärt dåligt. För några omgångar sedan ropade speakern upp både för- och efternamn vid lineup och målskytte. Då blev det kritik för det, för så ska det ju inte va. Så nu har man gått tillbaka till den gamla ordningen. Speakern säger förnamnet och publiken (klacken) ropar efternamnet. Eller, förlåt: Jag hörde inte. Ingen hör längre för ni i klacken tar ju inte i.

Därför; ta bort den Färjestadsåkomma och låt speakern säga både för- och efternamn i fortsättningen. Dessutom - om ståplatserna ska vara kvar så får ni f-n se till att komma på matcherna. Själv kommer jag på alla hemmamatcher, såväl i med- som motgång sedan lång, lång, lång tid tillbaka.