Omgång 30: HV71-Linköping

Jämtins första match mot sitt förra lag. Hur behandlas han? Bussar LHC Rahimi på honom tro? Får Luoma fortsätta nöta bänk till förmån för Williamsson? Hur djup är svackan HV hamnat i?

Kan ju hoppas att hela LHC hoppar på Jämtin och drar på sig massa utvisningar.

Hv måste inse att alla måste upp och inte lita på någon annan det är därför det gått som det gjort sen Luleå matcherna .
PP är under all kritik och måste bättras på rejält. Back to basic med pass upp till back och trafik framför mål.
Det senaste så har ingen tagit fighten där och då gör man inga PP mål.
Skit i att det ska vara snyggt, tryck in skiten bara!

Om spelarna har insett vad som måste göras blir det seger men om inte så blir det mycket tufft.
Jag tror de insett vad som behövs och tror på 4-1.

Mål: W. Karlsson, Fasth, Fälth, Jämtin

Är det inte på dagen fyra år sedan idag Jämtin gjorde sin första match i Kinnarps i LHC-dressen? Han gjorde ingen poäng men bidrog till segern för LHC den gången, man kan ju hoppas på samma effekt fast i HV-tröjan och bidragande till HV-seger den här gången :wink:

Rahimi får nog ta sig an Kristiansen, norrmannen smällde hans ögonbryn i ET under försäsongen

Någon vänlig själ som vet om det finns någon gratisstream och kan dela med sig av den?

Tack!

Får inte länkas till gratis stream!!

Väldigt bra chans för Fasth, bra spelat av Pettan

Snacka om billig utv för Lkpg :open_mouth: :smiley:

Tycker HV har börjat piggt. Ser bra ut och bådar gott. Sätt en i PP nu.

Så sant så sant! men det borde vara olagligt att inte dela med sig oxå :stuck_out_tongue_winking_eye: skicka ett PM som svar om ni vet någon sida (gärna till mig med i så fall:).

Måste väl vara bra att inte lyckas att få väg ett enda skott mot mål i PP :open_mouth:

Är det verkligen HV jag kollar på? :open_mouth:

Chansfattigt, men välspelat. Inte mycket felpass och puckfippel idag,

händelsefattigt…

Jämtin ordnar ett PP, uttnyttja det

Jag tycker Fernholm är sanslöst lam och rent ut sagt dålig i match efter match.

Ska han någonsin komma igång? och utstråla lite energi och bidra med någonting?

KOM IGEN!

Blekt. Tycker Östgötarna är lite hetare i en blek första-period. Sätt en i PP nu HV!

synd fälth!..
Backarna får använda målvaktsspade för att stoppa puckarna vid blå idag verkar det som…

håller med till 100% märks att HV är lika ängsliga som mot Luleå, AIK och Växjö

Kan ju iofs påverka skottet en aning :sunglasses:

Som vanligt lika målsnålt när HV spela hemma oavsett motstånd. Lika svårt att göra mål i PP som tidigare. Suck. Jävla piss svacka!!