Omgång 30: HV71 - Malmö Redhawks

:smiley:

:exclamation:

#24 med en riktigt bra defensiv insats, brottar ner en halvdansk, mkt bra, GÖR NU MÅL, bitte?

Ibland lyckas man :laughing:

fan, deras jävla flyt sitter kvar… HELVETE

en heldansk dessutom, fyfaaaan va det svider … kukfan.

Men fan i helvete då

Men att det ska va så svårt att stänga matchen, danskarna har ju gjort 3 mål på 1,5 chans…

Malmö hänger med. Åtminstone målmässigt.
Helt otroligt. Nu får Flrsvaret höja sig.
Varannat malmöskott känns som det går in.

Pp nu. Sätt den för fan.

Noll självförtroende

När man spelar så här bra offensivt så får man inte förlora matchen bara för att man slarvar bakåt. Att man aldrig kan hålla en ordentlig ledning!

Den där P-W ska du ta men samtidigt återigen vart är försvaret , tre gubbar som stirrar puck o en fri får panga in!

Asså varför ska vi förlora varje närkamp i pp!?!?

Mån som tyckte att 4-3 målet också är försvarets fel!!? Han måste kliva upp i sånna här matcher… Malmö är med i matchen utan att ha spenderat 2 min i anfallszon!! Katastrof!

fy i helvete vad jag hatar detta skitlag malmö röfvfågeljävlar.

Jag satt där nere i prutt-percys fula jävla skrytbygge och såg ett så in i helvete dåligt å fegspelande mif. trots det vinner de.

nu kommer de hit, har inte ens ett eget spel, ändå får de in tre jävla puckar. jag blir tokig.

Även om detta säkerligen glädjer deras fans enorm för stunden, att sticka en i röfven på oss som håller på ett riktigt hockeylag, så måste det väl ändå någonstans vara droger som gör att de överlever som mif-fans, eller?

Klar analys :exclamation:

Måste gå mycket mycket snabbare i PP!
Man behöver inte kladda, kladda, kladda och så tar vi och kladda liter till för att det har vi ju utrymme för!

Men på det sättet gör vi inga mål vill jag lova!

PW!

:open_mouth:

Timeout Lindbom!

TIMEOUT

Varför får inte Linus spela ??
Inte för att PW var dålig förra matchen Men Linus känns säkrare :exclamation: