Oooooooooooscar!!!
Fan vi postar ju samtidigt, men vi håller iallafall med varandra!
Domardjävul Blindstyre
phuuuu
lika illa de såg ut lika skönt o brA vände dem
Stor skillnad i PP nu jämfört med tidigare i höst. Kul att se.
Jämnheten i laget är lite svajig bara.
Man får verkligen ge HV att dom kämpar sig tillbaka till ledning! Nu måste man se till att kämpa ner dom i tredje för det här är inte över, men HV ska fan i mig bara vinna den här matchen!
Jag ändrade på en minut så ni inte bråkar ikväll pojkar
Starkt av HV att komma tillbaka. 16-8 i skott andra och 38-10. Bombardermang allan och blir det över 71?
Jag valde Elliott som målgörare i tippet och vips så sätter han sin först balja oxå
1+1 på Elliott än så länge
En bra tredje-perre puliiiiis!
Tedenfart!!!
Ofattbart att HV bara leder med uddamålet…
Nu kan matchen sluta. 3-2 är ett bra resultat, andra spiken i rad i så fall.
sundh… syndh.
Det känns inte tryggt att HV inte gör fler mål. Man har ju faktiskt skapat väldigt många solklara chanser den här matchen. Det räcker ju inte med att spelmässigt dominera…
hur va det en utvisning?
får man inte tackla puckföraren?
Svanhopp…
Elliiiiiiiiooooooooooott
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Fan va härligt! Elliot dominerar ju! Allt är förlåtet!
gör mål nu da