Omgång 30: Luleå HF - HV71

Men va fan har hänt med BP 3 mot Dansbandslaget och ett på ett försök nu :question: :exclamation:

slog precis på matchen o de blev 1-1

Fingret slant Sorry ändrat nu :smiley: :smiley:
Men man kan ju hoppas :smiley:

billigt domarn… kamma dajj!

:laughing: :laughing: :laughing:
kolan snor hjälmen för ledin.

1-0

Med den bedömningen kommer vi att ha minst 30st 2or i matchen :angry:

helvete :frowning:

HV blir överkörda idag igen. Hänger inte med för 5 jävla öre i egen zon. FATTAR INTE VAD SOM HÄNT!???

Va fan…

Alltså BP suger röv

Wesslau behöver vila… 5 skott o 2 mål insläppta åt helvete för dåligt!!

Berglund måste vara ett av de sämsta nyförvärven någonsin…

Dåligt av Axel där men vi måste hålla oss på isen! -nu var det visserligen inte i pp men så när på…

Sandberg måste börja avsluta bättre också även om han jobbar bra

Varför spelar han???Måste finnas bättre junisar…

JA.EMIL JOHANSSON!

Ja. Jag förstår inte varför han får spela. Jag tar varje dag i veckan Emil Johansson före Berglund. Berglund gör ju knappt ett rätt nånstans i nåt moment varken framåt eller bakåt. Han är inne på 85% av baklängesmålen. Riktigt illa! Varför ska en sån usel “etablerad” spelare få ta plats och speltid för en kille som Johansson som man istället kan använda tiden till att utveckla? Ofattbart i min värld…

Bra! Brithén kvitterar!

PP nu.
Chips-arto är klärvojant som vet exakt hur ont det gjorde på Pilut när han fick klubban i kranen.

Mål nu. Gött som fan… missade för jag skrev skit om chips-arto… ogillar skarpt chips-arto

2-2 :smiley: men varför är Sandberg i PP?

Grym styrning!

Ja, haha. Alla tar väl sig för ansiktet om man får en klubba i ansiktet? Varför skulle det vara någon skillnad i detta fall? XD