Fy fan vad uselt. Väck mig från mardrömmen.
nära 4-0.
Hv behöver värva spets igår
Stänger av. God natt
Det som irriterar mig mest är att Lindbom inte tagit Time out och visa att han åtminstone vill vinna!
Återigen skämmer man ut sig mot Rögle!! Va i helvete är de frågan om???!!!
Hur fan kan de vara sån skillnad mellan en match o en annan!!
[size=200]lol[/size] ![]()
Ut med PW. NU!
O Byrne som är dubbelt så stor förlorar närkampen i hörnet!
Bara Karalahti som får godkänt idag resten får skämmas.
Åk hem i pausen för fan! Det här är ju fullständigt ovärdigt!!! Helt ofattbart hur ett lag som spelat så bra i flera matcher nu bara kan kollapsa och inte ens spela som ett juniorlag.
Fullständigt
Jävla
Värdelöst
Återigen när man har chans å kollat uppåt så misslyckas man så får man kolla neråt igen
Rögle har möjligtvis 3 spelare som är på HVs nivå…ändå så krossar de oss…förnedrar oss…pissar på oss. 6 skott på mål efter 40 minuter,det är nog det mest pinsamma jag upplevt denna säsongen.
"De e dags att gå hem nu"fick en helt annan innebörd när man ser denna matchen…Alla i Hv kan gå hem… ![]()
Almqvist är bra, men han ska fan INTE spela pp.
Alla ser det, men inget görs.
När Berglund är tillbaka ska den loje Almqvist nöt bänk enligt mig iaf
hurfan kan vi ha så svårt med rögle helt ärligt?
Fy fan… tragiska jävlar!!! Vilket jävla sätt att avsluta året på.
Och Almqvist din överskattade …
Nu är rögle har 4-0 så kommer de backa tillbaka å hv vinner skotten och analysen lider att “vi tar med oss tredje perioden”. Standard! Fan heller vi ska krossa rögle i alla 3 perioder!
Hv71 - Rövle
2-4 borta
3-5 hemma och nu 0-4 ![]()
[size=200]Bedrövligt![/size]
Kom igen.
Det är inte bara Almqvists fel att ingenting alls funkar ikväll.
Var är Thörnberg, Christensen, Tedenby, Campoli?
Vad gör Lindbom?
Rögles spel passar verkligen inte HV och i kombination med att HV gör sin sämsta instats på väldigt länge så kan det inte slut på något annat sätt.
Plattmatcher kommer och det är bara att gå vidare, dock viktigt att inse att man har gjort en riktigt jävla dålig insats.