Omgång 30: Skellefteå AIK - HV71

Timeoutläge redan

Precis som HV under storhetstiden kunde bli nonchalanta mot skitlag som Mora så är det bara att hoppas Skellefteå visar upp något liknande. Tycker de var lite nonchiga sist vi mötte dem borta. Men ja, allt handlar verkligen om att motståndarna gör det ännu sämre än HV och bjuder in dem i matchen. För fy fan vad dåligt det ser ut.

det är så förbannat illa

Hahaha, vilka sopor, nu stänger jag av skiten. Det ser ju sämre ut för varje match

Det kan fan inte bli sämre

Underbart ju. Ett tips. Ta inte timeout Tommy

Ja, pressa med 3 man eller ingen…

Men seriöst, det enda jag kan tänka mig är att det är så jävla oklart vad som ska göras på isen så att det blir skit därför, för nog fan vet spelarna om att är man 4 mot 2 i defensiv zon så behöver inte alla 4 glo puck? Jag tror att det finns exakt noll linjer, vilket sprider en enorm oro, därför sorteras inget och det ser ut som fan i egen zon. Ingen litar på någon, för ingen vet vad de andra ska göra, så alla vill fixa det själva.

2 gillningar

Nä, det här går inte. Totalt borta.

Hur fan kan inte ledningen se att det här laget inte mår bra? Lindbom och Wilander, kliv in och agera! Bort med de två som är direkt ansvariga för detta. Annars kan ni gå själva!

3 gillningar

Sa dom nystart?

Ser om möjligt ÄNNU värre ut nu…

Parodi. Vårda puck och ta lite ansvar för fan!

Vi hade kunnat spela med 10 man på isen ändå hade de fått 2 mot 1or

Så skitadåligt

Haha ja jäklar. Ska vi rädda denna matchen ikväll måste Tommy bänka sig själv. Han måste upp på läktaren så får någon av spelarna sköta snacket på bänken.

Och så en uppvisning i individuell oskicklighet där Laleggia inte förmår stoppa en löst glidande puck med sin klubba och så - vips! - blir en potentiell målchans framåt en balja i röva.

Är fortfarande arg över första målet - borde inte få gå till så på denna nivån - att alla tittar puck , fan jag tror ni på forumet skulle vara smartare än att stå fyra man och inte markera en ensam spelare .
Så jäkla dåligt.

Räcker ju o titta på Foppa, denna gruppen mår inte bra, det måste hända något, ksptensbyte löser inte problemen

2 gillningar

Neee, fram med HValium börken, fortsätta titta
eller stänga av.
Tyar inte.
Stänger av en stund.

Tyckte man såg sänkta axlar och en lätt uppgivenhet när Hv-spelarna gled in i arenan. Saknar tagget, annars blir det avslaget som det är nu.

Med detta backbygget så skall man spela i Allsvenskan. Hur i h-vete tänker alla. Det är ju så uppenbart. Saknas duktiga defensiva backar rakt igenom. Inga tacklingar. Fy fan!