Omgång 31: Linköping HC - HV71

mår dåligt av att se HV spela idag. inte ett rätt nånstans. chansar med VARENDA JÄVLA passning. hur svårt ska det vara att passa spelaren som är ÖPPEN. Upp med blicken och spela enkelt så öppnar spelet upp sig. Sluta stressa fram målchanser som inte finns.

Bengtsson. Klart bäst ikväll.

Ihop med Linus

Ot men Nick Bailen nya klassbacken i Växjö 3 poäng hitills i sin debut i Shl idag. Där snackar vi att spänna musklerna inför resten av serien.
Linköping är bra idag men hvs ledande spelare har underpresterat ett tag nu tyvärr. Ska vi utmana om ett SM guld måste vi värva spets på FW sidan. Backsidan håller(minus för få backmål)

Arlbrandt skadad?

Äh. Så länge det står 0-0 är det bra.
Finns inte att vi kan vinna detta…

Hv har inget ikväll.

hv utmanar ej om sm-guld iår utan försöka komma topp 6

Det här är svårt att titta på. HV lyckas verkligen inte med någonting, förutom att lämna över pucken till LHC. Fler lyckade passningar till motståndare än egna spelare. Fantastiskt, eller vad man nu ska säga…

Det är helt otroligt att man lyckas hålla 0-0 än så länge.

Ja Växjö imponerar.

Gissar på bänkad.

Icke OT. Matchtrådar är vi öppna där känslor ska få råda(inom visa gränser) :slight_smile:

Fan, nu blir Pilut avstängd också.
Kopia på Borgmans “tackling”.

:unamused:

Arlbrandt är ju inne nu

Han spelar. Var inne nyss.

EDIT: Men jag håller med om att han är helt osynlig!

Haha, var ju inte ens en tackling :laughing:

Det har tagit sig nu iallafall klar förbättring sista minuterna Vi tar dom i Tredje :smiley:

Stenlund har ingen bra kväll. Om man säger så.

Bra Bengtsson!!!

Anton Bengtsson, med nytt kontrakt är glödhet.
Bra jobbat Anton

Tack haha. Jag tycker inte allt är skit. Vi ligger faktiskt 4a i serien. Men Bp och pp är för svagt. Så känslan är att om det skulle dyka upp något spets typ Ullström bryter o vill hem och ekonomin tillåter då är jag för att värva för att bredda och spetsa! Men då ska det tillföra något! Linus är grym!