Omgång 31: Växjö Lakers - HV71

Dock spelar Växjö ett väldigt tight spel där de inte ger HV mycket utrymme. Sen så ska man komma ihåg att HV spelar borta och Växjö är hemmalag.

domare är mäniskor, mäniskor är dumma och småsinta, domarna straffar HV pga jämtin?

Dessa idiotiska onödiga utvisningar nu ligger Campoli också :frowning:

fan, compoli skadad… nu går det åt helvete…

Ajaja! Inte bra… :frowning:

AJAJA Campoli ser ut att bli skadad, hoppas inget är brutet bara

Helvete!!! Fan inte campoli, vår bäste back :frowning:

Vad anonym Stefan Johansson är. Jag tror inte jag sett honom tagit ett enda skott i år. INTE vad HV behöver.

Dumpa jaga. Dumpa jaga. Och så lite boxplay. Och så dumpar vi å jagar lite till.

Det kan fan inte vara inspirerande att slänga iväg en puck och jaga efter den så som UD gjort i HV71…

Vilket jävla skitspel :imp: Dom har ju ingen ting ett lag på isen som vill/kan spela hockey.Pinsamt av hv

blanda in lite juniormissar och folk som kör själv utan att passa så har du hela bilden…

Inte en enda farlighet på 20 min, detta är dystert.

fast det måste sägas att det inte är en bra match samt att lökars inte direkt haft en uppsjö med livsfarliga målchanser…

detta borde man ju vända piss-enkelt.

Nilson måste bänkas säsongen ut, vad gör han som ingen j20 spelare kan göra bättre för stunden.

Vet inte hur mkt mer jag kan se av detta. Det är tamigfan inte ens riktiga dump utan en lobb ner från mittzonen.
Man är för helvete inte först på em enda dump.

Vinnerborg gillar inte HV … med tanke på att det varit två utvisningar mot HV, att Campoli blev skadad och att Växjö brukar komma ut hårt så tycker jag ändå man kan vara nöjd med defensiven som fungerade helt OK …

Hoppas nu att domarna börjar äcklas lite av sin egen partiskhet och sitt hemmafjäsk så att det kan bli lite mer 5 mot 5 så att HV kan få en chans att komma in i matchen på lika villkor ,

Nu när nyförvärven inte står för några individuella prestationer längre så ser spelet lika osäkert och otryggt ut som tidigare. HV verkar ha satt sig på kvalserie-expressen igen. Jag fattar inte vad som ska till för att lyfta det här laget? För att värva mer är bara att glömma. Lägstanivån har inte förbättrats av nyförvärven, bara högstanivån och den har man haft svårt att komma upp i på sistone…

Roligast från denna match är Wikegårds val av hjälte, Pelle G

Hoppas verkligen Campoli kan komma tillbaka igen …