Är det första gången Sjöholm får igenom ett skott utan att skjuta på täckande spelare?
När Sjöholm skjuter står blixten stilla
Gammalt djungelordspråk
Sjöholms skott är lika bra som Engsunds defensiva spel
Känns ju nästan som att de spelar hockey nu!
Vill att HV kvitterar och DAY gör GWG
Fan vad tröttsamt det är med att avsluta ett sånt byte när varenda Timråspelare är helt slut med ett höstlöv i magplattan…
2-4 i röven kommer nu innan andra är slut
Jag ger ifrån mig ett Ronaldoskt SIIIIIUUUUU över målet. Tänker inte posta gif:en förrän HV kvitterat.
Något är off, det är helt säkert.
Nu har ju iof Luoto-Borgström-AP skapat en del tryck. Vore intressant att fortsätta testa dem innan vi splittrar på den enda kedja som faktiskt funkar.
Du får tvätta hela nästa period
OSL kunde också skapa tryck. Tänker att de har öst in mål i PP. Varför inte köra de i 5 mot 5 också
Ja, gör det. Du lär säkert stöta på Alnefelt när du är där. Han är en jävel på att hänga tvätt
Slutar med att du får skita i tvättstugan min vän. Tyvärr
HAr Blomman kvar timeout???
Har dom gjort mål då? Annars är det väl ingen skillnad??
Du ger alltså AP tre minuter tillsammans med Luoto och Borgström medan OSL får drygt 12 matcher?
Oj. Var svar på ditt inlägg @Aviar
Tråkigt att OSL valt att börja alibispela igen efter den fina perioden han haft. Nu är han mest rädd att få ett blåmärke eller att bli andfådd
Fint att det gav Timrå lite tid i zon så de kunde döda det lilla momentum HV hittat, innan Sjöholm tog sitt alibi-skott.
Ang hänger två i tredje.