Omgång 32: HV71 - Timrå IK

Är det första gången Sjöholm får igenom ett skott utan att skjuta på täckande spelare?

1 gillning

När Sjöholm skjuter står blixten stilla

Gammalt djungelordspråk

1 gillning

Sjöholms skott är lika bra som Engsunds defensiva spel

Känns ju nästan som att de spelar hockey nu!

2 gillningar

Vill att HV kvitterar och DAY gör GWG

3 gillningar

Fan vad tröttsamt det är med att avsluta ett sånt byte när varenda Timråspelare är helt slut med ett höstlöv i magplattan…

4 gillningar

2-4 i röven kommer nu innan andra är slut

Jag ger ifrån mig ett Ronaldoskt SIIIIIUUUUU över målet. Tänker inte posta gif:en förrän HV kvitterat.

Något är off, det är helt säkert.

Nu har ju iof Luoto-Borgström-AP skapat en del tryck. Vore intressant att fortsätta testa dem innan vi splittrar på den enda kedja som faktiskt funkar.

2 gillningar

Du får tvätta hela nästa period

2 gillningar

OSL kunde också skapa tryck. Tänker att de har öst in mål i PP. Varför inte köra de i 5 mot 5 också

1 gillning

Ja, gör det. Du lär säkert stöta på Alnefelt när du är där. Han är en jävel på att hänga tvätt

1 gillning

Slutar med att du får skita i tvättstugan min vän. Tyvärr

3 gillningar

HAr Blomman kvar timeout???

Har dom gjort mål då? Annars är det väl ingen skillnad?? :wink:

Du ger alltså AP tre minuter tillsammans med Luoto och Borgström medan OSL får drygt 12 matcher?:sweat_smile:

Oj. Var svar på ditt inlägg @Aviar

Tråkigt att OSL valt att börja alibispela igen efter den fina perioden han haft. Nu är han mest rädd att få ett blåmärke eller att bli andfådd :face_vomiting:

Fint att det gav Timrå lite tid i zon så de kunde döda det lilla momentum HV hittat, innan Sjöholm tog sitt alibi-skott.

Ang hänger två i tredje.

1 gillning