Omgång 32: HV71 - Timrå IK

Tror Ang är en bättre match i den kedjan. Och de har fått ännu mindre tid

Hedersam förlust idag?

Vad menas med banderollen “Sympati för de avstängda”? Är det någons kompis som blivit avstängd för att ha slängt en ölflaska år 2009?

2 gillningar

Hoppas på minst 2 PP i tredje.
Bra att HV inte tagit en utvisning

Alltid.

1 gillning

Jag gillar ju som sagt Lenc-Moelgard-Ang.

Nu är vi på steg 1. Inte riktigt dags för steg 2. Än :wink:

Den kommer i tredje.

Tedenby - Tikka - Hansson

2 gillningar

Reber har sett piggast ut av alla

3 gillningar

AP är bättre än OSL i Borgy kedjan håller jag med om. Tror fisken och AP kan passa ihop. Och Borgy Ang louto är ju magiska i PP.

2 gillningar

Där har vi den. Kedjan som kommer välta hela SHL på ända

1 gillning

Ja, absolut. Jag är inte emot den lösningen heller. Men som sagt. Vi tycker väl olika i vilken ordning det ska göras.

1 gillning

Det är trots mediokert spel enbart ett mål som skiljer nu inför tredje. Lite mer tryck i benen så kör vi över Timrå i sista perioden. Kero snear och fullbordar ett hattrick samtidigt som han sänker Per Svensson med en lurig höger.

6 gillningar

Går inte Blomman ner på 3 linor nu så…

2 gillningar

Ny förstakedja i allsvenskan?

2 gillningar

1:a Linan i HC Dalen nästa år

1 gillning

Vi är överens om att OSL har fått chanser så det räcker iallafall :yum:

4 gillningar

Det är just det, att hitta tillbaka till laginsatsen, göra jobbet, vinna detaljer och pucken studsar med. Men känns långt dit.

Det här kan vi vända. Timrå gör ingen toppmatch precis. Vi måste hitta ett bättre grundspel i framtiden, alldeles för dåligt fortfarande tyvärr och AB har ett jobb att göra även om jag personligen inte tror han är matad att lösa det tyvärr. Sen måste AB också ta ut rätt lag. Sätta Kero i fjärde när OSL och Isac presterat som de gjort är konstigt. Hade säkert haft Tedenby i tredje också om han varit frisk.

Måste i alla fall hylla vårt PP. Det är tyvärr det som räddar oss gång på gång, riktigt grym importuppställning vi har där!

1 gillning

Enda positiva kring matcherna är väl att både Leksand och Rögleligger under

1 gillning