Blir segt att se Forsberg göra 3+2 mot oss hemma nästa år men visst.
Huvudet. Det mentala. Smällen i Malmö tog hårt. Vi har blivit ängsliga och tänker för mycket. Mer ryggmärgshockey.
Var på plats.
-
Sjöholm, han har enorma problem att hantera pressen i egen zon. Svårt för uppspel och sjabblar sig fast i i egen zon och gör det svårt. Fötjänar bänken enligt mig.
-
Engsund. Rakt igenom svag. Vår backbjässe och defensiva ankare är totalt det motsatta. Svag i psningsspelet och sjabblar bort pucken, slog ett par indianare idag. Rakt igenom kass.
-
Alnefelt är direkt kass. Osäker och inte stabil i sitt positionsspel. Han var inte bra idag.
Man sätter sig själva i skiten genom svag pssningsspel i uppspelen. Riktigt besviken hur vissa välbetalda spelare uppträder. Otroligt illa
Som sagt. Hur ska man kunna matcha döda? Spelarna bryr ju sig inte. Är ju hur tydligt som helst. Enda jag beskyller Anton för idag. O det var ett stort misstag. Att ställa sållet i mål.
Får hoppas vi slår i botten snart igen så vi återigen kan resa oss som december
Måste vara tungt psykiskt för vårt dysfunktionella lag att när vi väl lyckas sätta en puck, så släpper Hugo in ett enkelt skitmål direkt.
Ap -2. Har han gjort nått bra sen han kom tillbaks? Nä. Zlatan effekten. Hv är ett bättre lag utan ap. Punkt.
Noll jävla trygghet å ha ett sånt såll bak. Klart som fan försvaret blir darriga.
Jag kommer alltid bli glad av att se Forsberg göra mål.
Ja det finns fan inget att förlora. Anton kommer inte göra det. Eller?
Är nog tungt för vilket lag som helst att ha en klappkass målvakt, vill inte se alnefelt mer
Långt ifrån aps fel. Är andra spelare som sätter hv i skiten. Engsund, sjöholm, alnefelt. Där har du största anledningen till debaklet denna match.
Anmärkningsvärt, det torde ju väga in i beslutet vara eller icke vara aktuell. Och landa i ett NEJ
Det som tränare alltid säger.
Spela heta spelare
Skit i lön.
Måste hända nästa match
Jag var övertygad om att det var ”Vi hatar Nubben” Men det verkar ju konstigt nog mer logiskt att de sjöng ”cluben”
Jaja.
Imorgon är en ny dag.
Kolsvart, svinkallt och glashalt.
Livet är ett krig ibland…
Tänk vad pengar vi lägger på ingenting,Tedenby, Tikka, målvaktshugo, Sheriffen Engsund…
Min känsla var att det blev lite stäm i kedjan när AP spelade med Borgy och Luoto, men pang så bytte han plats på Ang och AP. Vilket ledde till bara en kedja med kemi under tredje perioden.
Slutar väl med Tedenby i tredjekedjan istället.
AB saknar känslan för laguttagningar. Bättre vi skickar bort spelare så han inte behöver ta ut något lag utan alla som kan får spela.
Det är ingen attack i spelet längre, så jävla mycket mellanmjölk i alla situationer.
Engsund, svårt att slå så många lama jävla pass på en match…
Stukad Glifford och schweizer ost till målvakt, vad är lösningen? Gå med Glifford?.
TLDR; H E L V E T E