Just nu lever vi ju på bara en kedja. Carlsson-Karlsson-Nilson visar vägen men resten av laget har ju inte bidragit ett skit offensivt de senaste matcherna. Till och med Fasth såg hängig ut idag.
Se nu för fan till att åka ur European Trophy i första matchen och vila upp er istället och koncentrera er på att slipa till formen till slutspelet.
Nja, just nu leder vi inte serien. Att HV spelar uruselt tycker jag inte man kan skämta bort, man kan inte heller skämta bort att HV (just nu) bara har en kedja som är produktiv, man kan heller inte skämta bort att Rögle fick, jag tror jag räknade det till 3 frilägen, hade vi inte haft Wesslan så hade det faktiskt kunnat bli NOLL poäng i em.
Men vafan Inzaneclown. Tycker du seriöst men ska resa ner till Östeuropa och lägga sig? Det är väl där man ska slipa formen, vinna 1,5 MILJONER och vara bäst i Europa. Ypperligt läge att spela ihop sig och testa nytt än att 4 spelare spelar i landslaget? Bland det dummaste jag läst här inne att man ska ner och åka ur direkt.
Matchen mot Rögle speglar väl lite hur läget i laget är, osäkert och spelar på chans lite känns det som. Uppehållet kommer lägligt så laget kan ladda om ordentligt om man bortser från ET deltagandet. Väl mött på annandagen med juleskinka i magen!
Ja jag står fast vid min åsikt. Jag vill inte att vi ska slita ut våra spelare och riskera att skada dem pga en skitturnering ingen bryr sig om. Istället för att fyra av våra spelare slits ut på landslagsuppdrag, så slits istället hela laget ut. Tror att ET kommer påverka Hv:s form till det sämre än det bättre.
Spelet är ju nu ingenting. Uselt rakt igenom förutom en femma. Och den ska spräckas nu när Wille sticker på JVM.
HV gör ju ingaspel mål knappt. Det är rent ut sagt urdåligt och tummen ner till facit de senaste 5 matcherna. Har förmågan att göra mål försvunnit? Eller sitter grabbarna och tror att man kan käka en räkmacka samtidigt som man ska ut och spela hockey?
Vila upp er och kom tillbaka taggade som fasen. Annars kan man lämna sin plats och låta hungriga juniorer få chansen istället.
Skulle snarare säga att det är ett ypperligt tillfälle att återigen hitta formen och komma rätt in i detaljerna igen. Också en bra chans för alla att få en chans och visa vad de går för. Sen är 1,5 miljoner enormt mycket pengar så det gör enligt mig turneringen nästintill lika viktig som Elitserien.