Fernholm har ju blivit för dålig! Målgården tyckte jag men skitisamma, domarna är inkompetenta! HV detta är så jävla dåligt.
Herregud va dåligt HV spelar! Det är ju helt sjukt! Kan man inte ens slå seriens klart sämsta lag så kanske det är så att man aspirerar på titeln själv! När ska det vända? Kommer det att vända? Mycket olyckligt att visa de andra lagen att det faktiskt är ganska lätt att slå fantastiska HV…
Det skiljer för fan 35 poäng, ska det vara så jävla svårt att vinna
Fan vad skönt med uppehåll. Hv spelar bedrövligt å viljan å gnistan är inte där. Trycket i åkningen å Killer instinkten framför målen är obefintlig. Usch vad illa
Jag kräver två pinnar nu men kommer inte att vara ett dugg nöjd med ändå, Totalt sett ett lite bättre HV än senaste 5-6 matcherna men nu möter vi ju seriens i särklass jumbo. Inte ens då blir det 3 p. Fattar inte hur det kunde bli 2-2 där, allt var ju under kontroll.
Bedrövlig jävla insats igen! God jul alla Hv vänner
Det är ju för fan bara en kedja som gör mål just nu. Under all kritik.
Klart Färjestad och Skellefteå mosar Jumbon med 0-7 men vi lyckas inte ens vinna mot dom!
Vi kunde inte göra mål på Andreas Andersson på 60 minuter, Matchen efter gjorde Modo 5 mål på Andersson…
Vi släppte in 7 mål mot Luleå, senaste matchen gjorde inte Luleå ett enda mål!
Spelar HV så här så kan det stå en mjölsäck i motståndarmålet, det kommer ändå inte bli några mål
HVs försvarsspel är det säsmta jag sett på länge. Tidigare idag fick jag göra en fullständig systemåterställning på min dator efter att hårddisken kraschat. Jag föreslår att HV gör detsamma med laget nu under uppehållet…
Nu kan man snart inte snacka om svacka längre, verkligheten har kommit ifatt Hv, vi kanske inte är bättre än så här? Fernholm gör inte ett rätt, Krog ser bara trött ut, Pettan fipplar och Karlsson likaså. Pinsam insats idag, igen
Sju förluster runt jul och nyår 2007/2008 och vi vet ju hur det hela slutade
Gerber, seriens bästa straffmålvakt. Stal ett antal poäng mot oss ifjol.
Svaga straffarfrån HV.
Roligt med straffar…
dags att avskaffa skiten, gör ju knappast matcherna roligare längre när 2 av 20 går i mål.
Hv stolpträffar nämns ej
Carlsson dagens man!! 4 mål men 3 räknas
PC dagens hjälte, visar att det går att göra mål i HV-tröjan. Ser fram mot uppehållet nu, HV har mycket att jobba med.
Haha, skämtar du eller? Vi leder serien lol.
Härligt att Carlsson fick göra ett hattrick (fyra gjorda mål dock). Njeh trots denna svacka så är det riktigt gött att se att HV71 fortsatt är serieledare.
Säker på serieledningen?

Nu kan man snart inte snacka om svacka längre, verkligheten har kommit ifatt Hv, vi kanske inte är bättre än så här? Fernholm gör inte ett rätt, Krog ser bara trött ut, Pettan fipplar och Karlsson likaså. Pinsam insats idag, igen
Du måste skämta här eller? Svackan har ju inte ens varit speciellt lång än, detta händer alla lag varje år.
24 matcher och man var tokhyllade och fruktansvärt bra. Nu 6 stycken matcher där det gått dåligt. Då är det alltså helt plötsligt tillfällighet att vi varit så bra innan och de här 6 matcherna visar hur bra vi egentligen är?