Omgång 32: Rögle BK - HV71

Det var ju för fan en rögleklubba

Fan vilket julmys. Sänka en spelare i egna laget, andra laget får utvisning, fyra minuter.

Bra talat!!!

bra skott 2 meter över…kommentatorn är patetisk

Slashing på WK ser de fan inte. Blinda idioter till domare ikväll.

Vilket skämt ni är alla domare! Purre får 2+2 när Rögle spelaren slår klubben i ansiktet på egen kille. Domarna är sämst varenda jävla match. Piss dåliga

Domarna gör ännu en riktig tabbe. Dock så är det ju ganska självklart att de inte kan ändra sig efter att de har valt att blåsa för utvinsing. Domarna får ju inte ta hjälp/se på jumbotronen. Tycker inte att det är någon utvisning på Rögle-spelaren när William kommer fri.

HV71 gör en riktigt bra andra period och dominerar matchen. Rögle har absolut ingenting. Får hoppas att HV71 inte väljer att backa ner och spela på ledningen i tredje utan fortsätter att gå framåt.

Idag är det helt otroligt vilken låg nivå domarteamet håller.

f ö så kan jag känna att WK kanske kan skita i att försöka göra en fräckis på friläget å gå för ett riktigt avslut ist men hey, sitter den så har vi iaf med en kandidat till årets mål :slight_smile:

Såna saker kan man göra när man leder med 2-3 mål, när vi bara leder med ett ska det vara rejäla avslut enligt min mening

Lite så jag ser på det hela med.

Skrev jag att dyka är pigg?

Bra tredje hittills.

Avgör det här nu snälla Hv!

Pustar

Fy fan vad nära… :open_mouth:

Svettigt där. Håll detta nu, HV. Känns som man har “kontroll” annars, men ett mål är unte mycket i detta läget.

Röva

Äh men va fan :imp: :open_mouth: Hur kan det ske. Helvete!

Avvaktar blåsa vid Rögles mål blåser direkt på vår sida…host

Allvarligt talat. HV har enorma försvarsproblem. Återigen har vi Fälth som gör en “Fälth”… Känns som att killen inte har tränat ngn överkropp alls. Spelare utmanar honom, han petar lite med klubban och stirrar sig blind på pucken och blir löjligt lätt flyttad på.