Omgång 32: Rögle BK - HV71

Skäms lite över att se alla hat inlägg jämt emot Luoma. Luoma har absolut inte varit våran sämsta spelare/back idag. Både Kolan och Fernholm har varit ett antal snäpp sämre än Luoma idag/de senaste matcherna…vissa här inne är så enögda ibland så det blir äckligt.

En fantastisk felstavning av autocorrect… hahaha

Boråsfrippe:

Häng medoch spela en match i div 6 Bohuslän-dal så ändrar du nog uppfattning om fjolligt

F ö så är HV´s backar sämst. En lam människa hade åkt förbi dom idag.

Sitter i arenan, röglefansen skriker för allt, minsta lilla beröring. Det är bra akustik här så de 2500 låter mycket, tror dommarna blir väldigt påverkade tyvärr. En annan tendens jag såg, vid 0-1 målet hängde rbkspelarna mycket med huvudet, Iggulden tex sjönk som fan och blev riktigt oinspirerad. Gör vi bara 1 mål och hållet det längre än detta så blir det nog lätt

Sitter i arenan, röglefansen skriker för allt, minsta lilla beröring. Det är bra akustik här så de 2500 låter mycket, tror dommarna blir väldigt påverkade tyvärr. En annan tendens jag såg, vid 0-1 målet hängde rbkspelarna mycket med huvudet, Iggulden tex sjönk som fan och blev riktigt oinspirerad. Gör vi bara 1 mål och hållet det längre än detta så blir det nog lätt

De ligger sist och har torskat många hemmamatcher, därför gör de allt för att påverka domaren

Jag ser inte bara över denna matchen, tycker att Luoma inte tillför någonting på isen, det har jag tyckt en längre tid,

Jag älskade också Luomas kroppsfinter och lugna spel, men när killen som går åt fel håll hinner vända och åka tillbaka för att ta pucken innan Luoma kommit iväg är det väl lite fel? Motståndarna känner nog till hur Luoma är nu, pressar man med en eller två spelare blir det tok många gånger.

Är det bättre att bänka å betala?.Får han nytt kontrakt slipper hv betala allt iaf…

Det är inte många lag som skulle kunna slänga in en spelare som Luoma om en stjärnback blir skadad. Mycket talar också för att han kan mer än vad han visat. Hellre betala för att han ska kunna hjälpa till än att betala honom för att lämna laget och vi kan inte ta till hans hjälp.

Louma har fått många chanser nu utan att ha tagit till vara på dom…sen tycker jag alla backar spelar under isen idag typ, borde ju vara vår starka sida om man kollar till namn…

Ja det tycker jag! Vi kan fortfarande ha stor nytta av Luoma.

YYYYYYYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

som sagt enda behållningen nilsson kedjan…

Yeeeees! Riktigt snyggt!

Vad skulle vi tjäna på att bryta Luomas kontrakt och fortsätta betala ut pengar till honom?
[/quote]
Är det bättre att bänka å betala?.Får han nytt kontrakt slipper hv betala allt iaf…
[/quote]
Ja det tycker jag! Vi kan fortfarande ha stor nytta av Luoma.
[/quote]
Inte mycket som talar för det…Men hoppet är det sista som överger än…

Är det bättre att bänka å betala?.Får han nytt kontrakt slipper hv betala allt iaf…
[/quote]
Ja det tycker jag! Vi kan fortfarande ha stor nytta av Luoma.
[/quote]
Inte mycket som talar för det…Men hoppet är det sista som överger än…
[/quote]
Jag tycker vi har nytta av Luoma precis just nu. Han spelar ju, är bättre än Trygg, alltså har vi nytta av honom. Sen kanske han inte är värd pengarna, men det blir inte billigt att köpa ut honom direkt.

Nu släpper vi diskussionen om Luoma. Vill ni diskutera Luoma så kan ni göra det i hans tråd.
Fokusera på matchen istället.

pigg dyk…

Domar åsna…

2+2 lol

Jag tycker HV spelar bra nu, stöter riktigt bra mot Röglebackarna, man kommer inte till chanser men Rögle kommer ingenstans.

Nu briljerar domarna igen, kanske inte lätt att se att det är egen spelare som slår upp klubban dock.