Omgång 33 (25/26): Luleå HF - HV71

Örebro ligger under borta mot Timrå. På torsdag möter de DIF borta. Lite tur att det infaller samtidigt som vi har vår norrlandsturné.

Som vanligt är HV:s matcher av mindre intresse. Det är hur det går för konkurrenterna som är avgörande.

Med lite flyt är vi fortsatt fem poäng från säker mark när torsdagsmatcherna summeras.

4 gillningar

14 raka förluster på bortaplan mot Lule, heja heja

Precis när du skrev de kvitterade Örebro. :sweat_smile:

2 gillningar

Det här går aldrig !!

Felix i mål

1 gillning

Det här går aldrig, kan likaväl spela på Luleå-vinst hos nåt betting-bolag så man får något positivt ut av eländet

Ser det som mer sannolikt att Leksand är ikapp på Tossda.
Blir inte det minsta förvånad om de tar poäng mot SAIK idag, de e ju rätt bra på att tappa poäng mot andra bottenträsklag (läs HV…)

3 gillningar

Det skulle inte förvåna mig om det blir så, LOL! Vilken plåga att vara HV71-fan, kan det inte vända snart (hoppas det)?

1 gillning

Det gör jag varje match, har varit bra avkastning över året :rofl:

Spännande se hur det går för lina 3 å 4 idag….

Samma här , bäst att hålla sig till HV på det området :slight_smile:

Å där vart det 1-2 till Örebro
Jinxmannen!
:wink:

1 gillning

Om Pasic är -5 kommer han kanske få spela i förstalinan nästa match, det har Blomman lovat, dessutom, i ett viktigt läge kommer LL spelas om det gäller att hålla tätt bakåt, Blomman har bestämt att han har kvaliteter på det området …

Jag håller på och blir en ny Esa snart om detta fortsätter :slight_smile:

2 gillningar

Diabolics, gör ditt jobb och banna Lejaques :slight_smile:

3 gillningar

Tatt ur stortorsk på förhand.
Mest spännande idag imo.
Vem tar flest varv runt motståndarkassen utan resultat idag?
Ang eller Borgman?

Vi förlorade väl mot Leksand? Förlorar man mot den som är sist kan man göra så mot vilket lag som helst. Varv runt? Låter mer som skidor… fel sport!:laughing:

Ähh, fel. Glöm det :wink:

1 gillning

2-2 ju. Jag är seeejf. Typ…

3 gillningar

Så mycket långtidsskadade spelare, Brännström t.ex. blir ju aldrig friska verkar det som …

Är det nån som vill bli ”frisk”?

1 gillning