Omgång 34: HV71 - Färjestad BK

Han lär vara rätt ensam där idag stackarn :+1:t2:

Säg inte det. Vi har seriens fladdermus i mål.

Laget ser ändå jävligt spännande ut. Vi må ligga långt ner i tabellen, likt förra året, men årets upplaga känns betyder vassare. Synd bara att laget på andra sidan är ett snäpp värre. Skoj med WIN.

2 gillningar

Sant. Det blir tvåsiffrigt. Lodin gör 6+4 ikväll.

2 gillningar

Jag sportar bortatröjan i HG ikväll. Den åker inte fram ofta men nu är ett bra tillfälle med tanke på vår usla hemmastatistik.

1 gillning

Bra där, passar ganska bra med tanke på att HV varit helt borta senaste! Hoppas den för med sig tur

1 gillning

Jag brukar sällan föra tur med mig, men lovar att gnälla så mycket jag orkar.

8 gillningar

Det är sen gammalt :joy:

Efter de senaste katastrofmatcherna har jag åter igen hamnat i läget att jag inte är det minsta nervös inför matcherna. Allt är förmultning och ond bråd död.

Jag har också beställt pizza och kommer i sedvanlig ordning hetsäta upp allt på 10 minuter eftersom jag är för nervös.

6 gillningar

Sluta vara så jävla positiv, det klär dig dåligt. Klart det blir tvåsiffrigt.

4 gillningar

Sätt WIN på att punktmarkera glasspsyket Lodin så vinner vi!

4 gillningar

Den enda positiva känslan inför matchen är att vi inte kan ligga sist efter kvällen.
Hallelulja.

Överraska mig nu.
Kör!

2 gillningar

Det känns som att de inte har något att förlora, bara HV71 ger allt är jag nöjd.

Jag känner mig lite nervös, en poäng skulle vara hur bra som helst även om jag tvivlar på att de har något att hämta.

1 gillning

På TV4 snackar dom om “förhindrade mål”, statistik över hur många mål en målvakt tagit som han borde ha släppt (där då LHC låg väldigt bra till sista veckan). Någon som vet var dom tar statistiken från? Vore intressant att se för HV sista 2 veckorna…

Har redan särat på skinkorna. Vet ju hur det kommer sluta så lika bra att förbereda sig.

5 gillningar

Laget förra hemmamatchen som vanns.

Ingen Tikka, Stakkestad, Lindbäck ikväll.
Det går aldrig. Grundbultarna är borta!

Vaseline raring, vaseline

1 gillning

Det finns en stor chans att vi kommer få en ny favorit i kväll. #71

1 gillning

Släpp Pöcken!
Allt på plats, laddad och klar för match.
GO!

1 gillning

ANG FÖRLÄNGER!!!

13 gillningar