Hur fan kan man missa missa att göra mål där Bergström ![]()
Borde haft 2 mål till…vi saknar spääätz
Bra att ngn identifierat problemet ![]()
HV gör det inte särskilt bra. Silver är fantastiskt dåliga, det glädjer mig nått enormt.
Tysk AHL spelare?
Enkelt, Lundström vet att inte Frögren kan göra mål och har därför parkerat vid stolpen
Haha!! Tillochmed Hesa Fredrik låter ju dåligt i Linköping!
![]()
0-1 men kunde varit 0-4 med tanke på chanserna som skapades…
Självförtroendet i avsluten lyser med sin frånvaro.
Spelet 5vs5 är riktigt svagt, som tur är från båda lagen.
Ser ok ut, med tanke på bortaplan.
Hehe allt som förbättrar…vilket inte borde va svårt.
hv-mannen:
Robert.76:
Borde haft 2 mål till…vi saknar spääätz
Tysk AHL spelare?
Hehe allt som förbättrar…vilket inte borde va svårt.
Video-juggar, plz, flera stycken, bara KÖÖÖÖP!
Fan vi borde gjort minst två till…
Stoa borde bänkas
shitkicker:
Idag vänder det!
Alla förutsättningar pekar på förlust, men idag bryts trenden.
Kämpa HV, kämpa!!
Bra där! Men vad tusan åt du till frukost?
Jag dricker frukost numera…
![]()
Vi borde leda denna matchen med mer än ett mål. Leder de klara målchanserna tydligt.
Dock visar vi ju inte upp killer-instinkten vid avsluten. Självförtroendet är för närvarande obefintligt.
Men: lyckas vi bara få med oss resultaten nu ett par matcher så kan självförtroendet börja komma tillbaka. Men då gäller det att vi börjar få med oss resultaten, och att ledande spelare kliver fram.
Bra period ändå?
Samtidigt kan vi ju konstatera att HV kanske har seriens mest trubbiga lag. Våra breddspelare är så sjukt uddlösa. Hult borde foka på att få in en helt ny tredjekedja.
nu snöret???
![]()
frippe-borås:Lathet och otroligt dålig självinsikt samt respektlöshet mot klubben Hv71 har Hult agerat och det tillsammans med Agne Bengtsson som hejar på Rögle också! Man hejar inte på ett annat lag om man är i den positionen han är i! Skillnad på att hoppas det går bra för Anton! Men man hejar fan inte på laget för det!
Nu kanske jag låter petig, men kan du ge en källa på att Agne Bengtsson, som du beskriver det, hejar på Rögle? Menar du att han sitter och njuter och blir glad de matcherna HV71 förlorat mot Rögle denna säsongen?
Det var en intervju med Agne när de skulle möta Hv71 så sa han att han hejar på Rögle numera också då Anton spelar där men när Rögle möter Hv så hejar jag på Hv!
Något sånt sa han! Vet inte vilken intervju det va. Men ska se om jag hittar den under kvällen.
Riktigt skönt med 1-0 efter första men det kunde stått 3/4-0. Det är ju nu man måste hålla uppe detta och inte falla ihop som man gjort tidigare.
NightWalker:
frippe-borås:Lathet och otroligt dålig självinsikt samt respektlöshet mot klubben Hv71 har Hult agerat och det tillsammans med Agne Bengtsson som hejar på Rögle också! Man hejar inte på ett annat lag om man är i den positionen han är i! Skillnad på att hoppas det går bra för Anton! Men man hejar fan inte på laget för det!
Nu kanske jag låter petig, men kan du ge en källa på att Agne Bengtsson, som du beskriver det, hejar på Rögle? Menar du att han sitter och njuter och blir glad de matcherna HV71 förlorat mot Rögle denna säsongen?
Det var en intervju med Agne när de skulle möta Hv71 så sa han att han hejar på Rögle numera också då Anton spelar där men när Rögle möter Hv så hejar jag på Hv!
Något sånt sa han! Vet inte vilken intervju det va. Men ska se om jag hittar den under kvällen.Riktigt skönt med 1-0 efter första men det kunde stått 3/4-0. Det är ju nu man måste hålla uppe detta och inte falla ihop som man gjort tidigare.
Aah, okej. Om du hittar den får du gärna posta den (eller skicka via PM). Jag har aldrig hört det, därför jag frågade. ![]()
Wikegård: “Det kan inte bara vara Rahm som är felet”
“det kanske det gör” på frågan om nyförvärv… ![]()
Donovan spelar nog nästa vecka…
Det borde ju vara 0-3. Hoppas att man fortsätter sådär.