Som tur är LHC Ännu sämre ![]()
gunnar har satt 10 000 på att han håller nollan: “Syn” säger övriga spelare…
Ja, det brukar ju gå bra, Not
Fina långa byten nu
Jag är livrädd varje gång en puck går mot Gunnar
Vi måste ha in 1 till back.
Karlsson och Andre är enorma säkerhetsrisker bägge 2.
Andre krånglar till det.
Karlsson har inte spelsinnet.
HV bor i anfallszon. Åstadkommer inget farligt alls. Hur fan kan man vara så usla i 5vs5 och så effektiva i 5vs4?
har gunnar tagit en puck idag utan att släppa en retur rakt ut?
en bandy-flip in i offensiv zon? Nytänk!
HV bor i anfallszon. Åstadkommer inget farligt alls. Hur fan kan man vara så usla i 5vs5 och så effektiva i 5vs4?
Men det är ändå jättepositivt att Hv nu har tryck i anfallszon. Och skymmer målvakten
ser inte matchen men följer på shl hemsida lite då o då känns som hv behöver göra 1 -2 mål snart
Gunnarsson står inte att känna igen överhuvudtaget.
Vad har hänt? Han har agerat stressat hela säsongen.
Jag har ställt mig själv samma fråga. Hur kan man ha seriens bästa PP, seriens 4e bästa BP, och sedan ligga sist i tabellen?
Jag tror att i PP har alla väldigt tydliga roller, och man får mer yta och tid. I 5v5 måste man spela mer på instinkt, och det verkar inte fungera som det ska.
Diabolics:
Gunnarsson står inte att känna igen överhuvudtaget.
Vad har hänt? Han har agerat stressat hela säsongen.
Han litar inte på försvaret och försvaret litar inte på honom, tror jag.
PapaEmeritus:
Jag har ställt mig själv samma fråga. Hur kan man ha seriens bästa PP, seriens 4e bästa BP, och sedan ligga sist i tabellen?
Jag tror att i PP har alla väldigt tydliga roller, och man får mer yta och tid. I 5v5 måste man spela mer på instinkt, och det verkar inte fungera som det ska.
Du är nog något på spåren där.
Ryan Stoa kan vara det sämsta och långsammaste jag sett i en HV-tröja.
När bryter man?

Filmar Junland?
Filmar Junland?
Klubban var uppe i nyllet men klart han förstärker i det läget.
Domarn hjälper HV idag