Omgång 34: Rögle BK - HV71

JJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAA :smiley: :smiley:
SUNDH Med sitt vackra leende :slight_smile:

Vårt pp är pinsamt!

Bra sundh!!!

Satte på tvn för 3 minuter sen…höll på att stänga av igen…men då kom målet :slight_smile: Hur har Hv spelat hitills?

Var har thörngren varit på sistone? Idag är han lysande.
2-1.

Första perioden bra. Andra sådär.
Fortsatt problem i pp. Adam fortsatt i pp1.

Mest ute i sarghörnorna och uselt PP. Tur att Rövle är snäppet sämre.

Varken Abbot eller Arlbrandt lär ju ha så lätt att hitta arbetsgivare nästa år… Sundh vilken kasse!

Arlbrandt är tyvärr helt under isen… Ser ut som han är slut på elitnivå tyvärr. Ja så illa är de fan… Sen begriper jag ingenting… Samma spelare gång på gång i PP… DET FUNKAR JU UPPENBARLIGEN INTE, så varför unte testa några nya?

För att det tydligen är bra med kontinuitet :open_mouth: :confused:

Detta forum är lika segt som matchen, varför postats inte inläggen i realtid? Och varför försvinner en del inlägg helt sonika?
Dags att skrota PHP Bulletin Board, då det känns ungefär lika gammalt och håglöst som senaste upplagorna av vårt lag.
Kör man med detta skit script bara för att det är kostnadsfritt och folk är för snåla?
Senaste utgåvan släpptes 2012 liksom (3.0.11) hänt en del sen dess.

Blev lite offtopic här, men tröttnat på att inläggen försvinner i tid och otid.

(Jag jag vet att man måste bläddra ner på sidan efter man skrivit ibland då sidan har uppdaterats och folk har gjort inlägg under tiden man skrivit sitt inlägg) Bara en sån sak. Jösses. Bort med öppen källkod, skrota forumet och bygg upp ett nytt med riktig programvara.
Hello 2017!

Men bra. Då kan ju du fixa det då. Och f ö är det helt frivilligt att vara här, så om det inte passar - hejdå, ha det så bra!

Samma sak med Niklas Hansson ständig säkerhetsrisk numera. Tråkigt att utvecklingen nästan gått bakåt.

Vet inte riktigt vem av bibic bröderna som hela tiden är på våra spelare, men ett jäkla jobb gör han iaf.

Arla tillför ju absolut ingenting…seg loj och ser allmänt ointresserad i…PP, iaf det jag såg…var exakt lika sämst som innan, betänk då att de tränat EXTRA mycket på detta i veckan, man blir mörkrädd.

Tittar inte äns idag. Ville ha underhållning. Tittar på shooter istället… Grym serie

Släppte vi in mål i pp?

Abbott in istället för Arlbrant.

Men kan Hv nån gång gå på kropp.
Ett så långsamt lag som Rögle hade ju blivit mosat om Hv gått den vägen.

Fast då var det ju det där med godtyckliga domarinsatser.
Glöm det.

Shl är så jäkla tråkigt ibland…

HV helt på hälarna. Spelar inte klart en enda situation och väljer konsekvent det svåra istället för det enkla. 2-1 mot Rögle och man spelar på resultatet? Det brukar ju funka bra…

Tycker försvaret sköter sig, men framåt har vi absolut inget.
Var är Thörnberg, Christensen, Teden.
Var är LAGET? Var är HV?

0 :exclamation: :exclamation: Skott på mål på 13 min. i tredje p Inget vidare :exclamation: