Omgång 35: HV71 - Frölunda HC

ja nu kommer raset i tabellen tyvärr…
Vi har ingen första målvakt, vi har inget pp, vi har inget bp

Vi måste värva in spets forward till PP och en ordentlig målvakt om inte Linus blir frisk fort

Halva laget har ju redan gett upp! Skämmes! Folk försöker ju inte ens, för helvete!

Nu behöver Mursak bara 2 mål till för att vara ikapp våra superstars Ullström/Wärn/Stenlund.

Agera Hult!!!

Här kommer jag in åså står det 1-4. Kan nån förklara vafan det är som pågår? :open_mouth:

Många som inte förtjänar märket på bröstet ikväll. Makalöst hjärtlös insats.

Nä det ser väldigt uppgivet ut, de kanske är nöjda med att bara släppt in 2 mål i 2a?

HV gav upp efter att Frölunda kvitterat i första. PW och Zanetti blir väl inte matchens lirare om man säger så…

Det enda positiva är att man inte blir upphetsad,det är ju bra för hjärtat iallafall :angry:
Finns ju inte på kartan att HV vänder detta man kanske ska sluta att kolla.
Fast jag brukar ju aldrig ge upp :exclamation:

Alltså, det är ju inte så lätt att vara konstruktiv som back, när ens forwards står still vid linjerna.
Vem fan ska dom passa?

Zanetti -3, BRAVO!

Hur FAN kan deet komma sig att inte lagledningen inte kan se det uppenbara :question:

Man envisas med att spela Figren i PP. Varför? Han kan varken hålla i pucken, eller slå en pass. Slutar oftas med att han blir satt under press, ramlar omkull och tappar pucken. Ofattbart usel.

Figren i PP. Varför envisas de med det? Står det inskrivet i hans kontrakt?

Hult har agerat, han plockade in Zanetti :slight_smile:

Vi har tyvärr inte seriens bästa sportchef om man säger.

Spelet har sett skit ut hela säsongen.
PP och BP, sämst i serien?
Vad i helvete gör de på träningarna???

Varför i helvete byter man manskap i PP nu när det innan denna matchen börjat se liiite bättre ut??

Förstår inte varför han spelar överhuvudtaget… än mindre i PP

Nej det kan man också undra. Jag tycker han inledde bra, men började glida på ett sluttande plan för att nu fullständigt ha ramlat över kanten. Är ju felplacerad och överspelad över tiden.

Amen

Ändå rätt fantastiskt att Figren fortfarande matchas i PP. Då har vi alltså spelare som Thörnberg, Stenlund, Tedenby, Ullström, Sweatt och Ejdsell tillgängliga…

Man kan ju förstå varför HV har det kämpigt i spelformen om Figren är det Lindbom tycker är bäst att slänga in.