Omgång 35: HV71 - Rögle BK

va hände?

Nu måste dom väl banne mig värva ett par forwards som kan göra mål. Detta håller inte, allt kommer kollapsa för eller senare…

30 pp. :astonished:
Vad var det förra rekordet, nån som vet?
(För jag antar att det är ett rekord)

kuk

Hahahahahaha :laughing: Ja, jag kan inget annat än att skratta faktiskt! :laughing: :laughing:

Detta är så skrattretande dåligt…suck

Røgle 1 chans = 1 mål.

HV håller fortfarande uppværmning.

Vore ju bra om vi spelar match de sista 2 perioderna.

man får skylla sig själva föe man inte kan göra mål, motståndarna kommer straffa oss som nu

Helt jävla bedrövligt spel, som igår.
Någon gång tar flytet slut och vi blir utan poäng.

Slår över till Vaiplay, Flyers, de kan spela hockey!

Nu jävlar. Bra thörna. IIIIIIISKALLT!

Nu jävlar sitter den!

kan domaren slute ge hv PP vi förlorar matchen pga det

Ja spelarna ær ju allt annat æn heta :wink:

Tror Rövle drar på sig utvisningar för de vet att HV är så värdelöst värdelösa i PP…

Idag kan ingen klaga på domaren. Trots mängder med PP så händer inget. Istället leder Rögle, då de har spelare som kan göra mål.
Nej, detta är en tung och stor svacka grabbarna går igenom nu. Något måste hända och det väldigt fort!

Vem har ansvaret för Powerplay? Oavsett namnet bör hen avskedas så snabbt som möjligt. Djupt oroväckande att det ens är möjligt att gå ner sig så mkt när man naturligtvis bör höjas! Motståndarna har nu chansen att avgöra dels i eget PP men även i boxplay.

Nu är ju hela det offensiva spelet en katastrof.

Otroligt dåligt av Tedenby att slå bak pucken så att Rögle kunde vända…

Jag vill på intet sätt förminska hur galet kasst det är att ha 30 PP utan mål, men låt oss sätta saker i sitt rätta perspektiv:
En dålig procentsats för ett lags PP är sådär 10%, ett bra är 20%. Således, bör HV ha gjort minst 3-6 mål de senaste 11 matcherna i PP. Detta hade inte ändrat lagets prestation, sett till inspelade poäng alltför mycket, speciellt inte om man bara hade gjort 3 mål. När det är absolut nödvändigt att ha ett PP är i slutspel. Jag hoppas statistiken jämnar ut sig under den perioden (dvs oproportionerligt mkt mål i PP då)

Det mest positiva med den hær perioden ær att det inte finns en chans i hela værlden att næsta period blir lika dålig.

HV har ju inte ens haft en halvchans.

Jag brukar inte klaga på domarna men nu får det fan vara nog. Sluta ge hv power play…