Omgång 35: HV71 - Rögle BK

I den bästa av alla världar gör OSL 3 mål och tystar reservdanskarna… Enkel seger idag!

1 gillning

Kan laget börja där vi slutade sist blir jag glad.
Annars får de söka för demens.
:grin:

Så tacksam för tidig Lördagsmatch. Fifflar med VPN och fullänkar från en liten ö i SydKinesiska havet. Karaoken dånar ur jätteanläggningen på stranden. Klockan närmar sig 22.00 och gubsen är så på örat att det låter värre än vanligt. En inramning värdig Rögle. Själv bidrar jag i ett klotomspännande nätverk av nerver på spänn.
Vill ogärna sitta frampå småtimmarna med känslan att jag nog mått bättre om jag deltagit i karaoken.

5 gillningar

Det där vill man ha en bild på

IMG_5985

3 gillningar

Alla stirrar sig så blinda på resultatet senast. Ja, han gjorde några fina räddningar i tredje men totala insatsen var inte bra och förtroendeingivande av Hugo. Vi hade otroligt mycket tur. En studs och en passning på blad istället vid något av alla deras lägen och Hugo hade varit lynchad här inne.

Tror det bästa hade varit att ge Glifford förtroende några matcher. Glifford hade dåliga siffror i J20 innan han klev in och gjorde succé så att lyfta det argumentet håller inte. Vi behöver hans lugn i försvaret.

Hoppas på årets jinx och att Hugo håller nollan men har svårt att se det komma…

1 gillning

15:48 kom 43 minuter för tidigt.

What?

J-20 vann på övertid mot FBK. 3-2.
Olofsson avgjorde.

1 gillning

Vem stod i mål i vinstmatchen? :wink:

1 gillning

Tidig utlösning? 15:48 kom 15:05. Ska allt behöva förklaras idag?

3 gillningar

Du menar han som släppte in 2 kassar när HV ledde med 2-0?
:wink:

Ja, det finns ju inte heller någon potential hos Tedenby utan han kommer bara bli sämre. Jag är dock positivt överraskad av Tedenby den här säsongen då jag trodde han skulle göra ännu mer skada. Första 10-15 omgångarna var han inte totalt urusel. Han täckte till och med skott.

Nu åker han runt med sitt pekfinger över hela isen.

Hoppas han gör fem poäng ikväll.

2 gillningar

Haha! Jag menar lugne trygge Gliffen som fixar biffen!

1 gillning

westberg drinking game:

Drick varje gång han säger…

Äng!
obskyr metafor.
blandar ihop namnen på spelare.

4 gillningar

Glöm inte mazarin

2 gillningar

haha true :smiley:

Någon säg till HV att pucken är släppt.

1 gillning

Chans till att få gå okapp brukar oftast rendera i förlust. Får hoppas det inte blir så idag

BP.
Dålig start. Som vanligt.