[size=200]MODO Hockey - HV71[/size]
[size=150]MODO vill hoppa på vinnarspåret igen[/size]
Publicerad: 2016-01-22 10:00
MODO Hockey har tre raka förluster i SHL. Laget behöver hoppa på vinnarspåret igen för plocka in poäng på Rögle som ligger på säker mark i tabellen. Nu väntar back-to-back möte med tabellnian HV71. Läs mer på shl.se: shl.se/shl-arena/39884/pregame/
Grymt viktigt dubbelmöte emot Modo. Antingen hänger man på topplagen med 2 vinster. Men med förlust så är nog den möjligheten borta. Kom igen nu Hv, dags att visa var man vill vara på Hockeykartan…
För tabellen, för alla med röda pluppar, för fansen, för glädjen i att vinna, för att visa att vi inte är ett bottenlag, för att visa att Modo är ett bottenlag, för att hjälpa Lapierre att minska osäkerheten i om han gjorde rätt eller fel.
Jag vill se en sur jävla AJ som får frågan: “känns det speciellt att möte HV, ett HV som du sparkades ifrån?”
Jag vill att han får den frågan före matchen, i alla periodpauser samt efter matchen när han förlorat.
Otroligt dålig period av båda lagen. Modo lite övertag pga bättre chanser. HV kommer rätt bra in i anfallszon o är kvar där rätt länge men det händer tyvärr inget.
Är det bara jag som är speedad eller går det väldigt segt där ute?
Nä det blir förlust idag om man inte steppar upp, Modo spelar inte alls bra inledningsvis, vilket lag som helst hade tagit den chansen som gavs och spelat ut Modo men HV sänker sig till deras tempo istället för att öka tempot. Nä idag verkar vi heller inte vara hungriga