Omgång 35: MODO Hockey - HV71

Solklart mål de skall vara mål dommaren

Pucken var väl inne? Skulle väl vart 3-0…

Ankan från kommentatorplats: “HV har tagit sin timeout, dom skulle behöva ta en till men … det får dom inte hehe”

vad pysslar du med?

Coolt, Lestan inne!!!

Hv spelaren lägger sig ner o får en liten knuff av modospelaren o pucken glider in, solklart mål tror du tycker samma om de var omvänt

Hur var det nu Lindbom sa? “Höja lägstanivån”… Hmmm, jaha.

När man ser HV spela de här allt för ofta återkommande bottennappsmatcherna så inser man ju att man måste släppa ALLA spelare med utgående kontrakt till nästa säsong. För maken till gäng att vika ner sig får man ju leta efter. Nej - släppa alla man kan och bygg nytt från grunden.

Och en sak till - hör jag en enda jävel snacka om att “vi har många vinnarskallar i laget” så slår jag fan i mig sönder TVn!

Jag såg vad som hände, men skulle det hända hv, så vad jag inte gör är att logga in på motståndarnas forum för att försöka övertyga dem om att de skall ha ett mål till i röfven.

Adam…har ingen bra kväll

Har inte loggat in på nått motståndares forum så

asså?

tror var du vill

chans att komma in i matchen nu på ett bananskal…

gratis chans nu att komma in i matchen tar den nu

Vem startar 2016/2017 tråden inför kommande säsong? Denna säsongen är bara att glömma.

Jag kan starta den i Juni. Välkommen tillbaka.

HV har ingen bra kväll :frowning:

Hv är på pappret bättre i varje position,men ser ikväll (igen) ut som ett korplag, hur kan alla vara så otroligt värdelösa samtidigt? Modo kunde haft 4-5 mål nu, tror inte HV skapat en enda farlig chans. Samtliga femmor får röda ringar ikväll,PW får en grön.

Fy fan vilken usel insats! Undrar hur många gånger man skrivit det denna säsongen? Det är ju pinsamt uselt. Kolla bara HVs senaste PP; det ser ju för fan inte ens ut som att dom vill!

Almqvist och Christensen riktigt dåliga ikväll, tätt följda av Campoli. Men sämst är Brithén. Det är en prestation att vara sämst i en sån här match där alla är dåliga, men det lyckas han med.

ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZz

Efter en sur och händelsefattig, men hyffsat jämn första perre, blev det återigen bottennapp i andra. Det borde inte finnas någon logik bakom att just andra-perren är sämre i år. Jag kan fan inte fatta varför just mittperren skulle vara speciell?

Jag var rätt säker på att det va HV som underpresterade i första och att vi skulle köra ifrån Modo. Surt att ha fel.