Omgång 36: HV71 - IK Oskarshamn

jag är sugen på att slänga mig i bilen å köra till Husqvarna Garden för att inta den sista oanvända platsen vi har, och sedan gapa mig hes i förhoppning att den lilla detaljen får bägaren att rinna över till vår fördel… men ack… det blir nog inte så…

1 gillning

Hade det inte vart så sjukt långt från Umeå till Jönköping så hade jag nog vart på plats varenda match nu. Men får nöja mig med att åka på alla SAIK / Luleå / Timrå matcher :frowning:

2 gillningar

Lite off topic,

Någon som är på plats ikväll som vill kolla ifall den gula matchtröjan finns inne i shopen?

Tänkte svänga förbi där på lördag isf!

Spåkulan har talat. Matchen förloras pga urusla special teams. Suomela med PP-kompisar kommer fnissa varje gång HV tar utvisning. Gratis mål liksom.

Motbevisa mig gärna.

1 gillning

Håll den inställningen så kanske vi vinner! :grin:

Inga bortförklaringar med “få in pucken” och “bra prestation” visa karaktär HELA matchen tack!

Goalie: :shark:

1L: :honey_pot: :beach_umbrella: :balloon:
2L: :tooth: :sewing_needle: :mountain:
3L: :bird: :grapes: :mag:
4L: :bread: :fish: :mechanical_arm:

extra: :thread:

1D: :balance_scale::tumbler_glass:
2D: :boy: :v:
3D: :ringer_planet: :hut:

Extra: :dollar:

1 gillning

Jag har fått en uppenbarelse. Vi tar SM-guld 2023.

1 gillning

Vad är oddsen för det? Sätta en månadslön på det kanske

Bengtsson kommer överglänsa Martinsson ikväll, ngn som sätter emot? Ikväll är det dags att alla de så kallade stjärnorna stiger fram, spela stenhårt på Soumela och Karlkvist.

1 gillning

Hoppas på fyra saker - 3 poäng och att Wikegård intervjuar Challe.

Om man på nått sätt kunde få minus poäng hade nog HV vart det första laget att lyckas :smile:

Jaaaaaaaaaa!

Vackert

Grym sista pass och vilket avslut !

Lurade skiten ur mig med :slight_smile:

mycket fint!

Helvete va snyggt!!

Säger det igen. LaLeggia är årets bästa värvning utan tvekan.

3 gillningar

Challe effekten!!!

Så sågad han va innan han kom med. Glad vi skrev 2 år med honom.