Omgång 36: Skellefteå AIK - HV71

vi behöver ett mål nu innan paus

Lovande start i dagens match, dock till min fråga.
Bara för mig som bild och allt med HV’s match försvann till slut på film och sen reklam på C-More sport via tv ?

fan vad surt att rajala klantade sig. Annars spelar hv imponerande mot SAIK. Skulle inte alls vara orättvist med ledning för hv.

Synd med Rajalas misstag men vilken bra period dom gör :open_mouth:

Kul att Cmore sänder matchen i Sport HD så man kan se puckuslingen
Deras SD sändningar är ju under all kritik :exclamation:

Grym period av HV. Hoppas man kan hålla det en hel match. Misstagen tror jag kommer av att det nya spelet inte sitter helt i ryggmärgen ännu, det finns nog lite till att plocka ur.

Bild hela tiden här via satellit TV

Mycket möjligt men tror oxå det beror på att ZAIK lägger en otrolig forchecking å press på HV, man stressar helt enkelt HV till misstagen.

Hoppas nu att HV spelar på samma sätt i andra perioden, då finns stora möjligheter till poäng. Wesslau Campoli Salmela och även Petrasek och Nilsson ser taggade ut. Låt oss hoppas att HV inte får ngn dipp nu i andra, säger som Wikegård, Rajala måste hjälpa till med skitgörat.

De va då väldigt märkligt, själv har man Rasmus på luffen :laughing: Jag tackar ödmjukast för ditt svar :slight_smile:

Mycket bra första period borta mot SAIK!
Det som saknas är mål! Skulle helst vilja se mer trafik framför deras målvakt så kommer målen
om vi fortsätter så här!

Kämpa Hv!

Jag har också Rasmus på luffen nu :cry:

Förstår ej varför Hv inte passar i offensiv zon? tänk på det nån gång
Dom passar lixom inte runt mål utan bara vid blålinjen och längs med sargen
Aldrig att dom passar in någon som är fri i slottet eller liknande och passar runt pucken
skott på mål eller sarg och hoppas på tur mål är tydligen hv´s taktik ?

börja med passningsspelet lite please

Rasmus ska ju vara på SF kanalen testat både på SD & HD sport?
Testa att ställa in SF kanalen och se om det funkar

Jag ska göra en ny kanalsökning och seomdet hjälper .

Ja va fan ska man säga inte är det rättvist :exclamation: :exclamation:

Skitmål! Billigt o lamt!

Ineffektivitet i anfallszon, KATASTROF i egen zon.

HV mot Allsvenskan.

Jag är fan i mig gråtfärdig.

Smäll in ett mål nu då, så ska det nog gå vägen.

Riktigt bra av HV.

Utom de 2 misstagen i egenzon.

Har ju varit 100 värre incidenter än denna. DOMARE DU VAR JU RIKTIGT BRA INNAN DET HÄR.