Omgång 37: HV71 - Leksands IF

1-0 för Timrå om man ska se något positivt också.

Vem var det som petade fram pucken till leksingen efter tek? Aja :man_shrugging:

Sam… klappkass… betonghandleder.

Inte nån av försvarspjäserna får godkänt på den, när alla 3 sista poster fallerar samtidigt då är det illa

1 gillning

Blir nog lite vilt kämpande sista 10 ska du se. Så kan vi ta med oss att vi gjorde sista målet

Tydligt bevis på att HV71 är ett bottenlag. Så ihåliga så fort motståndarna vaskar fram målchanser.

Kan omöjligt finnas något annat lag som lämnar slottet helt fritt lika ofta som HV…om något annat lag släpper till ens hälften så mycket därifrån blir jag fan förvånad.

1 gillning

Offensiva taktiken funkar fortfarande dock. Sarghörn → Felpass → Pucktapp. Får vi lägen så missar vi mål.

Känns tryggt.

1 gillning

Nu stänger jag av. Bäst så för nerverna.

Eller är det strategiska oväntade upplägget?
För att tokrusa sista tio i tredje?

1 gillning

Synd att :honey_pot: inte lyckades kapitalisera på det misstaget, sånt behöver vi.

Det tog sju minuter att få första skottet på mål . Med den takten får vi inte ens 6 skott totalt i matchen :frowning:

Men vilket jävla skott det var ändå! :crazy_face:

1 gillning

Kommer ni ihåg den gamla goda tiden när HV tjurrusade första 10 hemma i Kinnarps, oavsett motstånd? Numer gäller det att överleva det taggade bortalagets inledning…

2 gillningar

Tyvärr är ju laget så fruktansvärt dåligt. Man lyckas inte ens med det mest grundläggande i matchen. Slå pass på blad.

Hv spelar alltid så mycket långsammare än andra lag, man har inte drivet, farten eller skickligheten för det. Det är så hemskt o se.

Hoppas verkligen att hv får in en tränare med modernare tänk.

1 gillning

Nä har inget minne av det. Måste ha varit väldigt lång tillbaka i tiden. :sweat_smile:

1 gillning

:hearts: Sjöholm!!!

1 gillning

Nån har missuppfattat det hela ty nu det omvända.
Sista tio är det som gäller som jag sade tidigare

1 gillning

2-0 Timrå, Brynäs ser fan värre ut än HV. Snälla vänd nu detta

2 gillningar

lite bättre av HV de senaste minuterna…