Omgång 37: HV71 - Malmö Redhawks

[size=150]HV71 - Malmö Redhawks[/size]

Malmö på programmet i kväll. Dylan Reese är
tyvärr skadad och borta för säsongen.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

HV har 2 raka hemmaförluster, Malmö har 7 raka bortavinster
Perfekt dag för trendbrott. :sunglasses:

precis, för varje match i en svit så kommer man närmare den match då sviten bryts. Förutom när HV vinner, då är det alltid 100% chans att vinna nästa oxå…

3 ordinarie backar borta för resten av säsongen!
Hoppas jag att Brännström får chansen i PP som har ett bra löd!

Nu måste vi jobba hårt i tre perioder och inte bara första 10 för att sen jaga kvittering sista 5 som det tyvärr sett ut det senaste!
Orkar de inte jobba i 60min så ge fan i att komma ut som bålgetingar utan använd kraften smart hela matchen. Kanske inte ska gå för att avgöra redan första 10.

Hoppas P-W kommer upp nu denna match, inte för att han varit dålig men har haft svårt att vinna matcher det senaste vilket är viktigt för en målvakt!
Hörde att de tränat försvarsspel under “ledigheten”, spännande att se ikväll!

Jag missar matchen idag så ni får lassa på med A’n istället för mig. Jag vill se massa A’n. Sen vill jag komma hit och läsa om glädjen efteråt. Jag tror på storsmisk och att PW håller nollan. Brännan gör tre mål.

Winnipeg och La Kings representanter på plats och scoutar ikväll.
Zanetti får fortsatt förtroende på 6 backar. Delar säkert med Hedberg?

femmorna ser intressanta ut idag

Fy fan. Jag är livrädd. Tror vi blir totalt pulveriserade idag!

Det gula matchstället är snyggt!

Hade velat ha Blue Bulls loggan på magen istället för armen.

Alltså…Ullström är ju…så dålig, hela han lyser av omotivation…tar inte ett skär extra och allmänt loj, en riktig besvikelse så här långt.

Det börjar bra. Sen ska Ulla förstöra med en onödig 2a.

Vilken djävla passning rätt i gapet på MIFaren :imp: :imp: :imp:
Och 0-1

För helvete Figren drälla bort pucken ej orka jobba hem sen gå på byte där och pang 0-1.

Fan va dåligt…

Skiter i vi har samma poäng som förra året men då var vi på uppgående trend, nu är vi på neråtgående vi blir bara sämre och sämre. Fortsätter de såhär missa vi nog play in tillochmed

Tittar man på HV-bänken så tror man ju att de är på begravning…

Bra Jaakola! Varför inte spela enkelt när man kan göra det svårt!
Hade inte Hv tränat försvarsspel samt PP i ledigheten?

PP har vi inte ett avslut utan vi ska snurra och droppa och spela på en spelare som har sin motspelare en halvmeter ifrån sig!
Sjukt dåligt detta!

Sweatt-effekten. 2 poäng på tre matcher och totalhavererat PP. Starkt.

Vad tillför figren i pp??