Omgång 38: HV71 - Färjestad BK

Luoma överskattad? Den så uppskrivne Luoma menar ni? Vad är det med ordet överskattad som är svårt att förstå i östra Norge? Är det för långt? Ska jag särskriva det för er? …

Berglund är en ful spelare som kör över Gunnarsson, inte mycket till knuff han får där. I så fall filmar Berglund rejält. Intressant att vissa VET att Jämtin filmar när han får en ful smäll för övrigt. Hur lyckas ni med det? Rada upp er på led så ska vi ge er en sån smäll blindside så kan vi se om ni ställer er upp efter det.

Var lite glada nu Vargdödare i inavelsland, ni vinner ju i kväll som det ser ut! Välförtjänt tycker jag. Hoppas det är OK med Wallin också, han är bättre att ha på isen för oss motståndare, älskar att se hans underläpp darra och knän vika sig när det blåser lite. Stor humor!

4-6

Dräll för fan inte bakåt så har vi fortfarande chansen sjukt nu

nu kommer vändningen :sunglasses:

Nu börjar slakten på Gunnarsson. :frowning:

Kanske ändå :slight_smile:

5-6 innan 17.00 så är det match igen.

fel ketchup ikväll … 2 till tack?

2 mål till!!!

Defensiven är usel idag. Men ingen kan säga att Gunnarsson har varit bra. Släpper många luckor. Återigen Fingertoppskänsla av NHL-coachen.

Oj, härligt Liket! Hur belönas han för detta mån tro? 13:e forward mot Frölunda?

Synd att man släppte 6:an. Annars hade man nog kunnat vända detta. Men det är klart, 5-6 innan 17:00 så kan man ta poäng iaf.

Humor. Du skapar ett konto när FBK leder mot HV på HV:s forum för att vad? Vara konstruktiv? Som sagt, hur FAN får du Luoma till överskattad? Inte direkt uppskriven av vare sig fans eller media. Men som sagt, svårt ord, långt också.

JA Det är ju fan så märkligt att HVs med eller motgång ALLTID gäller att antingen höja målvakten till skyarna (förra matchen)
Eller göra dom till helt ansvariga för ev. förlust (Idag)

Första matchen för dig eller tog sopan slut i din familjs epa traktor?

Skildnaden är att Wesslau är hästlängder bättre än Gunnarsson och därav att han är förstamålvakt.Och jag tycker inte att 3st av målen är otagbara för målvakten och jag är övertygad om att det inte hade varit 6 i baken med Wesslau i mål idag.

Som sagt eget forum??

Fan.

Krog med flest tacklingar :open_mouth: :smiley:

7-4

Vi har inte marginalerna med oss idag samtidigt som dem är effektiva, bara att glömma och blicka framåt mot Göteborg

jaja…skönt hv visar i tredje att dom kan om dom vill…andra perioden direkt avgörande idag…

Tyvärr besvarade du inte min fråga, vad hade du sagt om Wesslau hade släppt in 6 mål?