Luoma överskattad? Den så uppskrivne Luoma menar ni? Vad är det med ordet överskattad som är svårt att förstå i östra Norge? Är det för långt? Ska jag särskriva det för er? …
Berglund är en ful spelare som kör över Gunnarsson, inte mycket till knuff han får där. I så fall filmar Berglund rejält. Intressant att vissa VET att Jämtin filmar när han får en ful smäll för övrigt. Hur lyckas ni med det? Rada upp er på led så ska vi ge er en sån smäll blindside så kan vi se om ni ställer er upp efter det.
Var lite glada nu Vargdödare i inavelsland, ni vinner ju i kväll som det ser ut! Välförtjänt tycker jag. Hoppas det är OK med Wallin också, han är bättre att ha på isen för oss motståndare, älskar att se hans underläpp darra och knän vika sig när det blåser lite. Stor humor!
Humor. Du skapar ett konto när FBK leder mot HV på HV:s forum för att vad? Vara konstruktiv? Som sagt, hur FAN får du Luoma till överskattad? Inte direkt uppskriven av vare sig fans eller media. Men som sagt, svårt ord, långt också.
JA Det är ju fan så märkligt att HVs med eller motgång ALLTID gäller att antingen höja målvakten till skyarna (förra matchen)
Eller göra dom till helt ansvariga för ev. förlust (Idag)
Skildnaden är att Wesslau är hästlängder bättre än Gunnarsson och därav att han är förstamålvakt.Och jag tycker inte att 3st av målen är otagbara för målvakten och jag är övertygad om att det inte hade varit 6 i baken med Wesslau i mål idag.