Omgång 38: HV71 - HC Vita Hästen

Släpper en tripping på hv 30 sekunder innan och tar en på Pesten direkt efter. Ojämn nivå idag igen.

Han har rest sig :unamused:

Var det inte Dirlanda jag hörde när Kokkonen gjorde mål? Fingertoppskänsla på DJ-snubben i så fall :smiley:

Vad hände med Ulla?

Missade första perren? Skojar ni att han klivit av igen?

Vi är riktigt dåliga på tekningar i första, det behöver vi verkligen förbättra.
Totalt sett ligger HV 4:a i tekningsligan. Hästen ligger 11:a men idag blir vi dominerade än så länge.

En kollision med en hästen-spelare. Fick en axel i huvudet. Låg ner men reste sig för egen maskin. Spelade vidare.

Blindside rätt i huvet, men eftersom Ulla reste sig direkt och åkte till båset så blev det ingen utvisning.

(Typ)

Det såg ut som han kolliderade med en motståndare, tror dock han kommer tillbaka i andra.

Ok. Såg bara sista 5 min och såg inte honom på isen . Därför jag undrade.

Colby Sissons skulle vara helt OK att få in innan transferdeadline. Verkar vara en bra tvåvägsback och kan ligan. Borde vara en värvning som Hult borde kunna få loss med sin stora pengasäck.

OK storlek dessutom och bra i båda zonerna och positiv till HV i pausintervjun dessutom, verkar sympatisk. Van att spela mycket om det skulle behövas framåt i slutspelet.

Verkar svårt att få loss något större namn på backsidan så tycker då ändå att Sissons skulle göra oss bättre som lag och är en spelartyp vi saknar.

Hade man spelat på Sjöholm - Bertov - Kokkonen som HV:s första målskyttar hade man kunnat sluta jobba och tagit ut pension resten av livet :laughing:

+1

Öhhhh. Nej.

Ulla har gått av

BOOM

På riktigt? Trodde han spelade vidare.

Vi. Måste. Värva.

Konstigt, såg inte så farligt ut…

[quote=“lejacques”]

[quote=“mrnorrland”]

Ulla har gått av
[/quote

På riktigt? Trodde han spelade vidare.