Du, dedär var inget skott. Han tappade pucken som gled fram lite fint.
Med 2 HV-spelare på plats ett par meter bredvid målvakten!
Rasmus Bengtsson.kom tillbaka. Iko ta Martinsson
Stark! Baby steps nu så vänder vi det här. 2 skott i andra och kanske 4 i tredje så har vi chansen!
Bengtsson skulle spela som skit i HV, skulle bli ledsen för hans skull om han var tvungen att vända hem.
Hur orkar publiken stå ock sjunga!
Tänk om publiken ändå kunde visa lite missnöje än bara klappa medhårs dem me!
HV spelar av matchen som om det var dom som leder med 3-0. Finns ingenting i det här laget. Spräcker dom nollan idag så är det när det för längesen slutat spela någon roll.
PP igen. Skönt att Luleå får vila lite.
Vad gör Bödker i PP?
Tycker nog att Hv gjort det sämst i SHL , sämre än Malmö.
Man gjorde värvningar som på pappret och prislappen verkade vara toppvärvningar.
Men det var mest luftslott och föredettingar.
Malmö är nog mer förtjänt av SHL-platsen.
Relativt sett tycker jag Hv måste ha slagit nån form av rekord i misskötsel.
Detta är jobbigt att se.
Försöker man få igång honom inför kvalet? Går sådär……
Varför spelar man inte 1:a formationen i 2 min dom har ju ändå skillsen att kunna göra mål. Tycker 2:a är klappkass. Foppa kommer aldrig på skott.
Det går så låååååångsamt i PP
Hahahaha jag dör…och äntligen reagerar publiken
Luleå vilar upp sig i PP och avgör när HV har fisit runt och misslyckats i två minuter.
De är så jävla värdelösa.
Vad händer?
Hörni, nu spelar vi Foppa i PP och han är precis lika värdelös som alla andra. Vad trodde ni att detta skulle bidra med? Foppa håller inte för SHL, liksom alla andra i laget…
Nu stänger jag av.
Detta är det sämsta jag någonsin sett. Efter detta så måste Tommy gå. Man måste chansa. Det kan inte gå sämre. T.o.m. de bra prestationerna är borta, nu finns inget längre.