PP. Snart 0-3 nu då.
Vilket skämt. Ortio är ju precis jävla klappkass. Inga andra målvakter släpper in så enkla mål som HVs målvakter gör.
Jävla haveri.
PP kass
BP kass
Målvakterna kass
Målskyttet kass
Lycka till i kvalet.
God natt HV. Nu väntar ett mörker som är frågan om man någonsin tar sig ur.
Jodå, han skapar möjligheter för motståndarna. Ärligt tycker jag knappt att han platsar i ett topplag i Allsvenskan, möjligen typ Tingsryd.
Brännström MVP. Kan inte ens i mina skevaste feberdrömmar tro på att han skulle signat för att spela i HV71 nästa säsong.
Ha ha ha
Sorligt pp, otroligt uselt
HV är verkligen skrämmande dåliga. Allt ser faktiskt sämre ut än 20/21.
Långsamt, omständligt och krampaktigt PP, som vanligt.
Sparka Tommy.
Sparka Nubben.
Wow är det enda jag har att säga nu.
Petersson lyckas krångla sig in i slottet men väljer släppa bak den till ~~ ingen alls ~~ hellre än att skjuta.
Laget HV hade i HA skulle fan klarat sig bättre än denna högen med nollor…
Nu måste ju hv sparka Tommy. Vi ha INGENTING att förlora längre. Har vi kvar ts är vi garanterat i HA
Att du va så positiv att du bara tippade 0-2 PapaEmeritus! Du måste vara på bra humör idag
Hv är i helt fel serie
Längtar tillbaka till ladorna i allsvenskan
Sveriges roligaste liga
Ber verkligen till högre makter att Tommy får sparken ikväll.
Man skulle sparkat Tommy för längesen. Nu är det ju försent. Vem fan vill ta över den vär cirkusen
Luleå åker bara och tar pucken när de känner för det.
Varenda match är det en samling individer mot ett lag. Det är därför våra spelare har mycket mindre tid med puck, ger mycket mer tid med puck, förlorar lösa puckar och det blir mål i röven så fort en enskild spelare gör ett litet misstag. Noll sync…men det blir nog bra om man kör vidare på samma koncept.
Detta kommer inte hända. Klubben som gjort allt fel kommer helt plötsligt inte börja göra rätt.
Å detta laget är nära kvalplats. Fatta hur dpliga hv ör då när man blir fullständigt avklädda, förnedrade,utspelade!!