Omgång 38: HV71 - Luleå hockey

Ja tyvärr

Laget hr verkligen gett upp, glider bara runt trötta.

1 gillning

Trodde inte de kunde bli sämre, men det kunde det. Det är tyvärr helt bottenlöst. Inte ett mål mot Luleå hittills den här säsongen. Tittar idag men det blir nog sista matchen innan det är dags för ångesten mot Malmö. Så jäkla pisstrött på hur otroligt dåligt HV är skött som förening. De lyckas ju inte göra något rätt nånstans och ingen på ledande position verkar ha varken kunnande eller självinsikt. Åker dom ur i år tror jag det tar många, många år innan de går upp igen. De blir som typ AIK, Södertälje eller nån av annan av klubbarna som en gång i tiden åkte ur och sedan dess harvar i HA.

Alltså Bödker…vilken flopp…nåste ju vara större flopp än Vigneault

1 gillning

Ja. Makalöst.

En chans räckte…hoppas publiken går hem och visar sitt missnöje

1 gillning

Felet är inte alla allsvenska spelare bara. Felet är att alla är precis jävla värdelösa!! Även dom som ska vsra bra är klappkassa. Andre o Miele har varit hyfsade en tid. Men alla andra är helt odugliga!!

Den jävla idioten gör mål också herregud

Hahahahaha

Alla tittar puck… Har ni hört den förut ???

1 gillning

Byt ut ortio för i helvete. Är durch ledig? Han skulle behövts. Sparka bödker, Tommy och ortio.

Jag vill inte hissa mig själv, men jag skulle fan lägga bättre pass än många av spelarna HV har. Dom lägger ju bara iväg pucken, skiter totalt i vart den hamnar så länge dom själva slipper hålla i den, idioti.

Byt ut alla, spela kvalet med j20. Jag menar allvar. Kan fan inte bli sämre.

1 gillning

Förstår inte varför man måste spela sämre för varje match som går när man har 3 raka hemma

Fröberg gör en spyfärdig bara som det är. När han sedan tydligen kan göra två läckra framspelningar så undrar man varför han inte kunde göra det för ett par år sedan. Usch…

Det verkar farligt att kolla på hockey och skriva på forum samtidigt som man åker skidor? Njut av semestern istället för att utsätta dig för det här möget…

1 gillning

HV-hockey är nog svaret

1 gillning

Helt osant hur spelare har glömt av hur man spelar hockey. Jag fattar inte heller hur jag ändå sitter o ser match efter match och tror det ska vända…

Ingen vill ju fan ena spela. Pinsamt

Hv måste väl ha juniorer som är bättre än många av dessa? Annars undrar jag hur man ska kunna lyfta upp spelare framöver!
Har man inte det så kommer budgeten försvinna och div 2 närmar sig mer än SHL!

Allt!!! Precis allt är fruktansvärt dåligt!
Men Nubben står på sig att det är Tommy som ska lösa det! Trots att det sett ut såhär sen han tog över. Noll idé och inga linjer i spelet!

1 gillning

0 skott på mål i andra. Bra hv!