Omgång 38: HV71 - MoDo Hockey

Otroligt. Jag vill aldrig se Tikka och Hansson på isen igen.

OTROLIGT dåligt coachande av Blomman att prioritera den här typen av spelare framför våra juniorer.

Åldern är bara en siffra. Däremot. Är du en usel hockeyspelare så är du en usel hockeyspelare. Avd. Herman Hansson och Tommi Tikka. Fy fan vad arg jag blir.

11 gillningar

Vem var det som hade saknat Tikka?

1 gillning

DET ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGT

Jag förstår verkligen inte de som velat ha tillbaka TT. Oavsett övriga positioner som kan bytas i o m hans återkomst.

2 gillningar

Underbart att se Herman Hansson ösa. Har han en magnet mot sargen? Fastnar överallt.

Usel…

Kass….

HV71!

1 gillning

Men detta lag som är så bra. Bäst trupp i shl enligt vissa här på forumet. Eller iallafall en av dom…

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 gillningar

Skyll er själva om ni ska spela Tikka

1 gillning

Sa ju att det skulle komma.

Diarré

Motståndarna

2 gillningar

Hur kan HH tappa pucken där? Du hade all tid i världen? Slå ner den i hörnet isåfall. Och Tikkas positionering ska vi inte ens prata om

3 gillningar

Nu då?

1 gillning

Mjaaa. HV skapar ju inga som helst chanser i 5v5. MoDo däremot är mycket starkare och bättre avseende det. Det var en farhåga jag hade inför matchen. Tyvärr har det besannats hittills.

Våra topplinor varken syns eller skapar något. Återigen är det de som ska leda som inte gör det.

2 gillningar

För passivt i anfallszon

seppälä engsund? man vill inte spela offensivt eller? de gör ju 0 i offensiv zon

Vilken köttmur de kör i egen zon Modo…

Nu får f-n Blomman markera. Inte en sekund till på isen för Hansson och Tikka. Gå på tre kedjor och varva med WIN.

Sen får Liljander skeppa denna anti-duo all världens väg imorn.

HOCKEY. ÄR. INTE. SVÅRT. Spela dåliga spelare och det går åt helvete.

Ska försöka andas.

11 gillningar

Tycker Tikka ska få förlängt kontrakt.

HH är alldeles för dålig!! Han som tappar puck i offensiv zon vid målet. Gjorde även nått dåligt nått byte innan!! Helt sjukt att han går före träff tex…

2 gillningar

Vårt 5-5 spel, stön!!! Skapar inget farligt…