Omgång 38: HV71 - Växjö LH

Dra åt…godnatt Hejdå…

Ja och inte har dom tränat pp under ledigheten utan där kom ett till i baken. :laughing: :laughing: :laughing: mellan benen fy fan vad dålig han är sållet

Fy fan va uselt PP.

OCH MEN FÖR HELVETE VA FAN I SATAN ÄR DET SOM HÄNDER!!!

Nu stänger jag av!

VILKEN JÄVLA SKITINSTÄLLNING NI VISAR!!! JAG SKÄMS SOM SUPPORTER FÖR DEN INSTÄLLNING NI VISAR! U S E L T!!!

Snygg pass bakom ryggen av Laine

Laine…plattmatch

Förnedring

Vart är motivationen? Pinsamt.

Är det inte självklart att man slipar skridskorna innan match!!?
Man skäms över dagens prestation hittills…

ok… passa karalahti resten av matchen!

+1

Kämpa nu då! Att det ska krävas ett tremålsunderläge för att laget ska vakna. Forzaaaaaaa!

Sköna bomber av Jere.

Fast alltså… Varför är det Växjö som får energi och anfaller när vi gör två raka mål? Något är fan ruttet i HV.

Om jag räknat rätt så har Lakers 12 st utländska spelare i truppen, för er som vet tillbaka i tiden så måste det vara i närheten av rekord va?
AIK hade en jävla massa i mitten av 90-talet är check-linen värvades in tillsammans med en massa finnar. Men detta är ju fan skrämmande…

ut med wesslau nu…

Men herregud, det där var ju spiken iaf, tror inte man orkar komma tillbaka igen.

Ersberg ska dessutom stå bra mycket mer än Wesslau resterande matcher samt slutspel, orkar inte Wesslau fladderstil längre.

Det bästa med denna matchen är att nu framstår det solklart att Ersberg är förstemålvakt.

När Wesslau är i sån här form kan man likaväl stå över att spela matchen …

Ridderwall har varit bäst i HV idag !

Wesslau tillbaka i gamla synder där han inte ens skulle kunna rädda en badboll,försvarsspelet existerar inte ens,ngt är fel i dagens HV, Karalahti och Ridderwall får godkänt resten ger jag betyg överkörd bäver.

Hoppas Wesslau åker hem till Djurgården också. Pinsam är vad han är!

Wesslau är fsen inte bra. Dessutom är hvs spel i egen zon det sämsta jag sett denna säsongen. Fyfan vad dåligt.