Omgång 39: Linköping HC - HV71

Mycket kass PP sämre än EQ :angry:

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS :exclamation:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA STERLA!!!

BrA POWERPLAY HV

JAAA, Sterling!! :slight_smile:

Physkologiskt Viktigt :laughing: :laughing:

Rättvisa per retroaktivitet!!! :smiley: :smiley: :smiley:

JAAAAAA

När jag ser Brett tänker jag på Laine. Är jag ensam?

FAN VAD SKÖNT!!! FORTSÄTT SÅ HV!

Va det så dåligt? :wink:

MARCUS NILSON………VARFÖR ständigt denna kille i PP??? Låt Krog och co börja istället, de har ju producerat nu i många matcher och visade det även idag, nytt ass av Krog och vilket jävla mål av Sterling!!! Grymt bra gjort och så rättvist!

Ja lite Laine var snabbare och hade en sjuk acceleration då han drog iväg, har inte sett någon så snabb för han var ju ändå mer än en dec längre än Sterling men jag ser absolut likhet i den Frenesin som Laine hade och glädjen vid målen :smiley:

Ettmålsledning efter första, trots PP-spel av episka proportioner och ineffektivitet.

Hoppas bara att ÖHK får 0p idag.

Årets sämsta PP, men en mkt bra period av HV! Varför spela Nilsson i PP, låt Sterling ta hans plats! Sandberg och Fiala ser väldigt pigga ut.

ÖNSKAS Ett PP obs ett PP :exclamation:

vårat PP ??? vi kan verkligen inte passa snabbare än skalman

Nähä då inte denna gång heller :unamused:

Det går inte att vinna om man sumpar såna lägen som Krog fick. Ger mig fan på att det kommer ett skitmål från LHC när som helst och sen kollapsar HV efter det. HV borde ha haft minst 0-3 med de chanser dom har haft, men nej!

Och se där, där höll LHC på att få det där målet…

Haha ja, med tanke på att Dahlén och Forsberg är utbytta så kan man väl med uteslutningsmetoden konstatera att han har något kucklimuck med Ljungbergh i kulisserna, det är ta mig fan enda anledningen jag kan se till att karln fortsätter få tid i PP…ja, överhuvudtaget faktiskt.