Hon vill bara vara snäll……
Haha ja! Kändes alltid som Shinkaruks klubba hade sån extrem böj också
Bättre med BP ![]()
2-3 borta vinster och ok poängplock på hemma is så…
Mer handlar det inte om.
Funkar bra börja idag.
Såg omkastningen i linorna och slängde in en ok slant på HV seger ikväll, var länge sen…
…men nån gång måste det ske…
När jag varit i mode så har jag försökt äta i restaurangen innan match. Skojar inte om jag blivit nekad 10-talet gånger pga att det varit fullbokat. Slutat med burgare (vilket iofs är bra mycket godare) men tänk vad pengar man missar. Sett mängder av folk genom åren som vänt på klacken förbannade och i ren ilska skitit i att köpa något. Förstår till viss del utökning av restaurangplatser.
Alltså gud vad Ortio säljer sig billigt.
herre… dommaren fick nästa assist
Ja det gör jag också. Det är hutlösa summor man går miste om. Men det hela bygger ju på att HV spelar i SHL. Tror nog att du utan problem får ett bord i november mot Östersunds IK……
Ett problem i taget. Etablera sig i SHL är grunden.
Tycker Borgström påminner lite om en sengångare i sitt kroppsspråk.
Jag förstår också detta - men hockeyn måste vara prio 1. Annars spelar det ingen roll hur många restaurangplatser man bygger.
Modo leder😠
Öppen kasse igen…
Vilken hönsgård…Landen är om möjligt sämre än Sjöholm
Men herregud
Oj. Landén och Sjöholm måste man splittra pronto. Alternativt gå ner på fem backar.
Landén och Sjöholm ihop. Vilket defensiv geni kom på denna dödliga kombination?
Är du säker på det? ZAIK fick ju bjuda ut honom på stadshotellet för att han skulle bjussa tillbaka.
Intressant teknik det är med att han ligger på mage någonstans norr om polcirkeln så fort Timrå anfaller.
Nu är du elak mot sengångaren
ZAIK för i helvete
Man kan inte lita på LAPPARNA ![]()