Omgång 39: Timrå IK - HV71

PP ZAIK nu

Känns som Lindbom använder perioderna under matchen till att fundera på vad han ska säga i periodpauserna och efter matchen för låta smart. Synd bara att han inte verkar kunna hitta lösningar.

SBB & Viaplay?

Det är den så fan heller. Lindbom/Kent har mycket mer än såhär i sig, det lovar jag dig och det kommer de bevisa! Det kommer gå så fruktansvärt åt helvete detta så de får Nato processen att framstå som snabb och smidig!

2 gillningar

Ännu en match, ännu en förlust. Man är van. Bryr sig knappt. Precis som alla i HV71.

Enda gången jag passerade vilopuls ikväll var vid 1-0 då jag började skratta våldsamt åt hur HV uppträder.

HV visar ännu en väg att förlora. Varken spännande eller oväntat.

Inte ens Lindbom bryr sig längre. Ingen tror på det här.

3 gillningar

det är helt klart lindboms taktik som är så jävla dålig eller oklar att spelarna fattar inte vad de ska göra. Helt sjukt hv förlängde detta kontrakt för de är nöjda med hur de spelar detta är patetiskt LINDBOM FICK FÖRLÄNGT när försvarsspelet är totalt havererat. Att vi vann då var endast tur då vi var hypereffektiva och inget med att vi spelar bra

5 mot 3 ZAIK nu

1 gillning

Vad smärtar mest
En slägga på pungen
Eller hvs bortaspel?

Svaret är väl att ölbärsen dämpar släggan
:joy:

Modo har världens just nu sämsta boxplay

Vad i helvete är Ortio på första målet?
Typ vid blålinjen och glider runt hjälplös, som en segelbåt utan segel på Atlanten. Har alsrig sett något liknande.

Lagandan vrrkar vara bedrövlig - vilka är giftet i denna grupp?

In med juniorerna igen - de har fart och storlek. Något Brännström, Tedenby och Peterson saknar. Vi blir för små och på tok för veka…

Jaaaaaaaaaaaaaa

JAAAAAAAAAAAA

Ursäkta jublet…

Såjaaaaaa!!

ETT TILL NU

Ett till nu ZAIK

2 gillningar

Hahaha vi jublar som att HV tagit Sm-guld när ZAIK gör mål :joy::joy:

Rätt sjukt att man glor ZAIK-Modo med mer känslor än när HV spelar.

7 gillningar

Är det såhär ett fungerande spel ska se ut? Passningar går på BLADET??

2 gillningar

På spelare som kan ta emot en pass???

1 gillning