Äktenskaplig kris mellan blomman och Gnagzky?
I övrigt har @lejacques rätt, hur i h-te kan 9 & 39 vara utanför laget?
Bort med blomman nu!
Äktenskaplig kris mellan blomman och Gnagzky?
I övrigt har @lejacques rätt, hur i h-te kan 9 & 39 vara utanför laget?
Bort med blomman nu!
Förvånad att Dichov inte fick stå igen. Tycker att han framstod som mer stabil än Lehtinen.
Sluta se det som att OSL är i en första kedja, alla kedjor förutom kanske 4e är ju jämnbra (jämndåliga)
Ja alltså nu får ham fan i mig ge sig!! Blir vansinnig!! Hur I helvete motiverar NÅN att OSL överhuvudtaget fortfarande är med i truppen!!!?
Nu kan vi torska med två mål utan att ligga sist.
Anders! Visa tabellen, ge killarna ett glädjerus.
Är Lindström verkligen 100? Lär ju va placerad i 4:e för mindre speltid.
Jag hade dock hellre sett Kloos på en kant… In med Reber eller Brännström som center i fjärde
Eller placerad där för maximal ”defensiv”. Är vad jag tror. Vi får se.. Hur Luoto inte kan gå in tillsammans med Kloos och Ang i en första är för mig en gåta….
Att ställa över reber som ändå gjort det bra i fjärde till förmån för brännström som varit total iskall är enligt mig grovt tjänstefel. Tedenby in från start. Hmmmm.
Kan köpa att man dammar av teden inför denna match. Men hade uu hellre spelat reber istället för Brännan.
Teden- Lindström-Reber
Hoppas verkligen Tedenby gör en riktigt bra match, är väldigt lite HV-hjärta i dagens HV
Hade hellre sett Reber centra och kloos ut på en Vinge, på OSL’s plats. Osl ned i fjärde Och tedenby eller pettersson på Extra. Fattar inte riktigt laguttagningen och hur de sätter ihop kedjorna.
Obegripligt!! Helt jävla Obegripligt!!
Brännström Lindström Tedenby får vi hoppas klickar. Finns en del hockey där ändå. Hoppas!
Undrar om inte Blommans tankegångar går i cirklar baserat lite på vad han känner i stunden - för det verkar inte finns något rationellt över det. Verkar ju inte komma någonstans.
Bara beklagligt, är det något som får mig ointresserad så är det när en coach aktivt gör val som ev inte på förhand gynnar laget. Jag är så emot coacher som är så fast vid sin process.
Så här. Alla lag kan vinna matcher. Så även HV ikväll. Men vi kan återigen konstatera att Blomman inte ger oss rätt förutsättningar.
Vinner vi ikväll så är det som alltid trots Blomman. HV spelar egentligen mot både motståndare och sin egen tränare.
Hela blommans tränargärning är ett tjänstefel!
Ja jävlars…