Omgång 4: HV71 - Skellefteå AIK

[size=150]HV71 - Skellefteå AIK[/size]

Snöplig förlust på torsdagskvällen mot Frölunda, hoppas Saik får sota för det. HV spelarna
är nog sugna på tre poäng inför hemmapubliken. En som inte spelar på lördagseftermiddagen
är Teemu Laine, HV har kallat tillbaka Kevin Stenlund från Västerås.

Lillis Lundh inför Skellefteå: hv71.se/artikel/rlayaitpm-3iaijd/

Shl: shl.se/play/video/14582502

[size=150]FORZA HÅÅVEE BLÅÅ!![/size]

Enligt något artikel jag läste så var det fajt mellan Thörna och Törngren på träningen. Hoppas inte det var nåt allvarligt slagsmål så det uppstår osämja och tysthet. Nån som såg träningen?

Bra att det är allvar på träningarna.

Jo så är det ju, men man vet ju aldrig, ibland kan det brinna till på riktigt och då kanske man kan vara lite tjurig i det tysta ett tag.
Hade varit intressant att veta vad det handlade om eller om det var ett skämtslagsmål. Stackars Törngren annars känner jag. Hans känns lite liten för att slåss med Thörna på nåt sätt.

Bra att det sker såna grejor visar att dem är taggade! Kommer ihåg att Torp och Sundh rök ihåp någon gång 2010 tror jag och då blev det ju guld så tror det kan vara positivt!

Skellefteå saknar bla Ericsson Lindström och Hetta, känns som att halva J20 har hoppat in i deras lag. Idag tar vi 3 poäng, KÄMPA!

Blir nog en svår match ändå trots viktiga spelare borta för Saik, Saik obesegrade hittills. Hoppas vi kan föra matchen i 60 min och hålla oss på isen.

Nu kör vi, revansch och dans.

Laine “skadad” Eller

Bänkad.

Jaha där kom första.

Som jag trodde då :slight_smile:

Så ja PP börjar som valigt

Läge för Thörna?

JJJJJ :exclamation: :exclamation: :exclamation: JJJJJJJJJAAAA PP Mål

JAAA! SUPER TED! :smiley:

såå jaaa britheeeen

Wow det var ett snyggt mål :smiley: :smiley:

billigt mål men de tackar man inte nej till :smiley:

Lägg inte av att spela nu då som sist…tuta och kör