Omgång 4: HV71 - Skellefteå AIK

tror nsta mål blir viktigt, hv mål matchen dör, SAIK gör mål får de vind och de kan bli match igen

vill inte säga mn skött de dåligt men man har inte skött det bra, lite mer intensivitet av HV så löser vi detta

Inte en chans. HV äger matchen, som barnen säger och kommer mera mål.

sluta jinxa gickju bra sist… :wink:

tedenby, vad göööööööööööör du???

Tedenby slarvar och sånär 4-1! Illa. Håll perioden ut för tusan!

hur fan blev de inte mål där?

23 viktiga sekunder…

Underbart. Stort ego- finfin insats

Riktigt skönt att HV klarar hålla nollan perioden ut! Söderström ser stabil och bra ut i kassen. Annars sänktes tempot och matchen blev rätt trist jämfört med första perioden. SAIK har mer av spelet men kommer egentligen ingen vart. Gäller att se till att så förblir!

Å nej Fbk ligger under vad tråkigt :smiley:
Söderström ser riktigt bra ut

släpper lite mycket returer ut på farliga ställen men annars är han väldigt följsam

Äh skitsnack :smiley:
Hv spelar okej, men man vill ju se lite mer go i laget. Man vet ju hur det gått innan när man drar ner på tempot och hamnar fel i situationer dräller med puckar mm. ZAIK är riktigt dåliga idag och tur är nog det för många andra lag hade satt 2-3 mål om HV gått ner i tempot man gjorde i andra perren.

Hoppas man steppar upp nu i tredje så vi får se 40 minuter hockey i alla fall.

:smiley: :smiley:

Hoppas Hv gör 5an snabbt nu i 3e. Kan förresten berätta att här i Turkiet är det ca 32 grader varmt, klarblå himmel och hotellets wifi funkar perfekt :slight_smile:

Jag dissade årets matchtröja när den kom, pga de gula axelpartierna. Men jag måste säga att jag har ändrat mig! Den är faktiskt riktigt snygg. Blir nog till att köpa en sån för det börjar bli dags att fylla på samlingen.

satan

Skit också! Håll ihop nu gubbar!

nu blire spännande…

pilut valde fel väg