Omgång 4: Linköping HC - HV71

10 pinnar efter 10 omgångar så e jag nöjd.
Åsså kör vi :slight_smile:

Tänk om Shore hade varit med på isen också… nattsvart

Det här laget är sinnessjukt ihåligt. Herregud

Missade första perioden, satt på spårvagnen. Hur har spelet varit? Kan inte vara så bra om det står 2-0?

När tror vi att det kommer nyförvärv? Är nyförvärv en forumsanning eller är det realistiskt?

O ändå helt chanslösa o ligger under med 0-2

Modo spelar ut leksand den viktiga matchen mot Modo lär nu vara körd de har vaknat

Ändras inte spelet snart får vi sämre start än förra året.

De bara o inse spelar ingen roll vilka spelare eller ledare vi tar in. Direkt de kommer till hv kan de inte längre spela hockey

Förklara för mig som tydligen inte fattar, hur kunde det bli tripping på Brännström?

Spelmässigt är HV bra med, men när det börjat grina emot så fortsätter det ofta .

Kapar benet på lhc-spelaren. Tripping är inte bara med klubban.

1 gillning

Tycker också det var fel, sätta ut baken och toucha en spelare kan inte bli tripping i min värld.

Många dåliga domslut i SHL .

1 gillning

Alltså…laget kämpar mycket bättre än förra året, men laget är samtidigt sämre än förra året. Detta är inte bra. Förlust efter förlust.

Det här är nog det sämsta jag någonsin har sett. HV kommer kvala och åka ur. Fullt rättmätigt. Att vissa saker ser bättre ut än tidigare är nästan ett hån med tanke på att resultatet är sämre än någonsin.

Jag ger upp den här säsongen redan nu. Jag ger upp tanken på HV71 som ett SHL-lag.

Det här är ju för fan OVÄRDIGT!

5 gillningar

Börjar Blomman & Co matcha laget så har vi chansen.
Lina 1 och 3, mer istid.
Reber, Albert och Hugo ska inte ligga på mindre istid än Tikka och Stakke.

Vi sätter nästa åsså är det match igen.

1 gillning

Men vänta lite här nu. match 4 herregud

3 gillningar

Fan, det började ju bra. Men sen rinner det iväg. Helvete oxå . Pallar fan snart inte mer hockey.

Match 4 utan poäng ja.

Ren forumsanning även om paniken borde vara total på kansliet.

1 gillning

Det ser inte jättebra ut men vi är inte riktigt avhängda i botten efter 3,5 omgång va?

1 gillning

Vi är för tunna framåt. Behöver minst tre toppforwards.
Nu måste vi hoppas på våra juniorer. Det funkar inte

Yep. Jag är tveksam på att något kommer att hända.